Hur är vädret där du befinner dig nu??

 
Soligt med lite lätta moln för tillfället. Igår nådde vi 18 grader, idag skaĺl det bli 23. Inget regn på gång.
 
Idag får vi här uppe till fjälls sjunga som Peps Persson. Oh Boy vilket vackert väder =) över 28 i skuggan nu. Det svider i skinnet även då man sitter i skuggan..

20210704_142748.jpg


20210704_142717.jpg
Hej

Så varmt hade vi här i norra Bohuslän i torsdags och fredags, det låg på 28-29 grader, dessutom var det åskluft med hög luftfuktighet vilket gjorde det tufft att jobba, själv höll jag och min kompis på att gräva och gjuta i värmen, våra
t-shirts var blöta av svett, det kändes ungefär som att kroppsarbeta på farmen i Isaan.

En öl och ett dopp i havet kände man sig verkligen värd efter en sån arbetsdag, men igår kom regnet och idag är det också mulet.

Mvh isan lover
 
Hej

Så varmt hade vi här i norra Bohuslän i torsdags och fredags, det låg på 28-29 grader, dessutom var det åskluft med hög luftfuktighet vilket gjorde det tufft att jobba, själv höll jag och min kompis på att gräva och gjuta i värmen, våra
t-shirts var blöta av svett, det kändes ungefär som att kroppsarbeta på farmen i Isaan.

En öl och ett dopp i havet kände man sig verkligen värd efter en sån arbetsdag, men igår kom regnet och idag är det också mulet.

Mvh isan lover
Regnet behövs verkligen,ser att blommorna på baksidan av huset ser ( lite ) hängiga ut. Dom ligger ner i gräset så dom ska jag ge vatten idag.
 
Kävlinge regnskur och 17 grader. Det skall bli uppemot 23. Igår eftermiddag kom en rejäl åskskur och tydligen kan mer av den varan dyka upp.
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp