Hur är vädret där du befinner dig nu??

 
Hej

När man tar samhällsansvar så bedriver man en verksamhet där alla tilldelade skattemedel används till avsedda ändamål och det utan en tanke på att berika sig själv, som det är nu så är det ju tragikomiskt när skattemedel avsedda för skolor används till terroristgrupper i Somalia, porrklubbsbesök i Asien och via riskkapitalbolag hamnar på konton i Västindien, hur man kan ta samhällsansvar och gynna verksamheten på det viset har ännu ingen förespråkare av friskolor kunnat förklara för mig.

Mvh isan lover
Fackförbundet kommunal drev porrklubb och fack Pamp Björn Rosengren gick på, en annan, porrklubb för medlemmarnas fackavgifter.

Men hur var det nu med hur bra arbete statliga Banverket har gjort med vår statliga räls?
 
Fackförbundet kommunal drev porrklubb och fack Pamp Björn Rosengren gick på, en annan, porrklubb för medlemmarnas fackavgifter.

Men hur var det nu med hur bra arbete statliga Banverket har gjort med vår statliga räls?
Glöm inte skandalen kring Gjejer på 70 talet.
Då gick hela regeringen på horhus.
Ryska bordeller.
 
Vågar man lägga in något i vädertråden utan att blanda in politik tro?:)
+1° och och nästan vindstilla..då kör Karlshamnsverket så det ryker..i en pipa i alla fall.
Kan elpriserna var på väg upp?

1669040380525.jpeg

Sista halvtimmen hem kom blötsnön..så man var en aning fuktig vid hemkomsten :laugh2:
1669040429268.jpeg
 
Fackförbundet kommunal drev porrklubb och fack Pamp Björn Rosengren gick på, en annan, porrklubb för medlemmarnas fackavgifter.

Men hur var det nu med hur bra arbete statliga Banverket har gjort med vår statliga räls?
Hej

Jag tror du överdriver eller minns lite fel här, Björn Rosengren var ordförande för TCO Tjänstemännens Centralorganisation när han besökte porrklubben Tabu i Stockholm, när detta uppdagades fick han naturligtvis sparken, men tidigare i karriären var han ordförande i SKTF.

Men att det skulle ha varit Kommunal som drev den här porrklubben som du påstår låter i mina öron minst sagt osannolikt.

Mvh isan lover
 
Men den hemliga informationen har du tillgång till verkar det som efter ditt påstående om att hela regeringen gick på horhus, ryska bordeller ?
Använd funktionen Google om du vill gå djupare i ämnet.
Mycket är släppt men få läser historien.

Nu har du lite att göra i morgon.
Sanningen blir aldrig avslöjad, bara delar.
Snacka om kris.
 
Hej

Jag tror du överdriver eller minns lite fel här, Björn Rosengren var ordförande för TCO Tjänstemännens Centralorganisation när han besökte porrklubben Tabu i Stockholm, när detta uppdagades fick han naturligtvis sparken, men tidigare i karriären var han ordförande i SKTF.

Men att det skulle ha varit Kommunal som drev den här porrklubben som du påstår låter i mina öron minst sagt osannolikt.

Mvh isan lover
Japp, Björn fick sparken, en fallskärm på närmare 10 miljoner och blev landshövding i Norrbotten.
Så kan det gå.
 
Använd funktionen Google om du vill gå djupare i ämnet.
Mycket är släppt men få läser historien.
Nu har du lite att göra i morgon.
Sanningen blir aldrig avslöjad, bara delar.
Snacka om kris.
Nu tycker jag att anklagar man någon för oegentligheter så ska man ha ordentligt på fötterna, du tycker tydligen att man kan kasta skit omkring sig om folk hur som helst och lägga på den som tvivlar att söka rätt på fakta bland hemligheter, håhå jaja.
[/QUOTE]
 
Hej

Jag tror du överdriver eller minns lite fel här, Björn Rosengren var ordförande för TCO Tjänstemännens Centralorganisation när han besökte porrklubben Tabu i Stockholm, när detta uppdagades fick han naturligtvis sparken, men tidigare i karriären var han ordförande i SKTF.

Men att det skulle ha varit Kommunal som drev den här porrklubben som du påstår låter i mina öron minst sagt osannolikt.

Mvh isan lover
Det står EN ANNAN porrklubb.

Tabu var väl en av mysfarbror Carl Serungs skapelser.
 
Använd funktionen Google om du vill gå djupare i ämnet.
Mycket är släppt men få läser historien.
Nu har du lite att göra i morgon.
Sanningen blir aldrig avslöjad, bara delar.
Snacka om kris.
[/QUOTE]
Du verkar kopiera och klistra från en massa olika trådar och gamla inlägg.

Håll dig till en enda färsk tråd.
 
Du verkar kopiera och klistra från en massa olika trådar och gamla inlägg.

Håll dig till en enda färsk tråd.
[/QUOTE]
Om du inte minns vad du skrivit i tråden för 20 minuter sen så rekommenderar jag dig att logga ur och gå till sängs.
 
Hej

Kommunal kan möjligtvis ha ägt en fastighet som det har funnits i porrklubb i men att dom skulle ha drivit en porrklubb håller jag för uteslutet.

Mvh isan lover

Hej

Kommunal kan möjligtvis ha ägt en fastighet som det har funnits i porrklubb i men att dom skulle ha drivit en porrklubb håller jag för uteslutet.

Mvh isan lover
Ja att du är väldigt dåligt påläst samt vill vrida sanningen så det passar din agenda det är allmänt känt. Google Puma Swede och komunal om ditt minne är kladdigt.

Fast frågan var iof; Men hur var det nu med hur bra arbete statliga Banverket har gjort med vår statliga räls?
 
Hur är vädret där du befinner dig ? Här är det varmt.
Det har varit på Tv hela morgonen hur besvärligt sörlänningar har det, Och 2 dm blötsnö inte roligt. Men dom åker ut på
sommardäck i blötsnö, hur tänker man; en skyllde på våra invandrar som inte kan köra i snö, vad, sörlänningar kan
inte över lag köra i snöhalka och lägger inte på snödäck. Det här har hänt förut för några år sen men ingen lär sej
 
Du verkar kopiera och klistra från en massa olika trådar och gamla inlägg.

Håll dig till en enda färsk tråd.
Om du inte minns vad du skrivit i tråden för 20 minuter sen så rekommenderar jag dig att logga ur och gå till sängs.
[/QUOTE]
Jag har gått tillbaka i flera timmar och ditt inklistrade svar finns inte i tråden.
Har du ett # nummer på inlägget?
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp