Hur är vädret där du befinner dig nu??

 
Jag har gått tillbaka i flera timmar och ditt inklistrade svar finns inte i tråden.
Har du ett # nummer på inlägget?
4671
[/QUOTE]
Nej du din inklistrade kommentar kommer inte från # 4671.

Var hittade du den?
I en annan tråd eller i en några år gammalt inlägg?

Screenshot_2022-11-21-23-36-12-661-edit_com.chrome.beta.jpg
 
Men den hemliga informationen har du tillgång till verkar det som efter ditt påstående om att hela regeringen gick på horhus, ryska bordeller ?
Ja det var INTE. Torbjörn Fälldin, för han såg sitt eget namn på listan och kunde med en gång konstatera att listan var falsk.

Om du kollar på Mikael Marcimains film Call Girl så kan du få en hint om vilken statsminister som utnyttjade stackars utsatta flickebarn.....
 
Nej du din inklistrade kommentar kommer inte från # 4671.

Var hittade du den?
I en annan tråd eller i en några år gammalt inlägg?

Screenshot_2022-11-21-23-36-12-661-edit_com.chrome.beta.jpg

[/QUOTE]
Åhhhh, jag kopierar in min replik till ett av dina inlägg som fick nummer 4671. Om du inte hittar det där så kopiera det och lägg in det på sökfunktionen så får du väl se om du hittar det i nån annan tråd, lycka till.

"Använd funktionen Google om du vill gå djupare i ämnet.
Mycket är släppt men få läser historien.

Nu har du lite att göra i morgon.
Sanningen blir aldrig avslöjad, bara delar.
Snacka om kris."
 
Ja det var INTE. Torbjörn Fälldin, för han såg sitt eget namn på listan och kunde med en gång konstatera att listan var falsk.

Om du kollar på Mikael Marcimains film Call Girl så kan du få en hint om vilken statsminister som utnyttjade stackars utsatta flickebarn.....
Du brukar inte hålla på med dumma inlägg, vist handlar tråden om väder eller hur sen halka in på porrbranchen ???
 
STÖÖÖÖN! Vuxen? sandlådan är visst öppen idag.
Ja att flytta inlägg till nya trådar som inte har en passande rubrik eller för att få aktiva trådar som inte håller sig till ämnet blir direkt en sandlåda.

Det finns det ett behov att stänga trådar som nått sitt syfte och stimulera skapandet av nya färska.

Är med på ett annat forum där trådskaparen kan själv markera att hen har fått svar och själv kan låsa tråden så inga nya kommentarer är möjliga.
 
Du brukar inte hålla på med dumma inlägg, vist handlar tråden om väder eller hur sen halka in på porrbranchen ???
Jag tror inte Doris Hopp skulle hålla med om att hon sysslade med porr.

Jag har faktist en bekant som lite var polare med Doris Hopps son, de var uppe i hennes lägenhet på Östermalm när det begav sig...... Där upp var iof mest call center..... Men bra väder! Och inget snack om politik!
 
Samma här. Det var 30+ idag.
Hej

Ja det låter härligt och snart får jag det varmt och skönt också, har börjat plocka ihop och förbereda för avresa till Thailand, idag gjorde jag iordning mina krabbtinor för vinterförvaring och till helgen är det dags att avsluta hummerfisket, efter det ska våra två båtar tas upp, längtar efter att vistas i värmen igen.

Mvh isan lover
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp