Rätt och fel Hur klipper ni gräsmattan i Thailand?

 

Studenten

Medlem
För bara ngt år sedan var det lögn att hitta en gräsklippare värt namnet. Men på senare tid så har det exploderat med gräsklippare på marknaden.

Dock var jag inte nöjd, så för typ 2 år sedan (innan alla gräsklippare dök upp) packade jag ner morsans Stiga handjagare i väskorna.

048F97BE-EE91-49FA-A24D-98760B8879FF.jpeg
 
För bara ngt år sedan var det lögn att hitta en gräsklippare värt namnet. Men på senare tid så har det exploderat med gräsklippare på marknaden.

Dock var jag inte nöjd, så för typ 2 år sedan (innan alla gräsklippare dök upp) packade jag ner morsans Stiga handjagare i väskorna.

048F97BE-EE91-49FA-A24D-98760B8879FF.jpeg
Om jag hade en sån som du har till att klippa mitt gräs hemma hos mig, så skulle jag vara död.
Har en H

20200224_173441.jpg
 
För bara ngt år sedan var det lögn att hitta en gräsklippare värt namnet. Men på senare tid så har det exploderat med gräsklippare på marknaden.

Dock var jag inte nöjd, så för typ 2 år sedan (innan alla gräsklippare dök upp) packade jag ner morsans Stiga handjagare i väskorna.

048F97BE-EE91-49FA-A24D-98760B8879FF.jpeg
Lej nån som sköter klippandet å så säger du att dom måste använda din handjagare.
Skulle vilja se deras reaktion :D
 
Ni e för goa 555
Jag har en gräsplätt på kanske 5x5 meter. Detta är förmodligen den enda platsen där jag kan gå barfota, såvida jag inte kör 60-70 mil söderut till en strand.

Att gå barfota (bevisligen inte så långt) o lägga sig ner en stund i gräset känns faktist lite lyxigt.

Jag gillat det och får mig att känna mig ”hemma”.
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp