hur många baht får du för en krona på julafton 2015

 
gnägg gnägg.1 SEK = 4.29 THB. (2015-12-24)(vad banker och växlingskontor tar ut är oviktigt).tack alla som varit med och gissat.vem vann?
 
undrar om man törs utnämna sig till segrare med 4.32.......ingen annan verkar vilja summera resultat av "VM gissningen valuta" julen 2015. Så jag tror det räckte......
 
undrar om man törs utnämna sig till segrare med 4.32.......ingen annan verkar vilja summera resultat av "VM gissningen valuta" julen 2015. Så jag tror det räckte......


Nja, jag vet inte det, hur mycket växlade Du in 24 December? och på vilken bank? hur mycket fick Du i handen?
just den 24:e växlade jag in en slant på Krung bank på Big C, banken hade kursen 4.26 men efter avgift blev det 4.11

Har bestämt för mig att jag gissade på 4.23

Har man inte växlat in någonting, så torde det bli 0:=

Hur minns jag att det var just den 24:e, bröllopsdag och jag hade bjudit min fru att shoppa på Big C, och
äta en middag, (160 bath för en liten öl) middag för 2, 880 B, när det gäller att handla så visste hon precis var
hon skulle gå, själv hade jag ingen tanke på att just den butiken fanns som butik i butiken, själv tyckte jag att hon
kunde köpa något till hemmet, som exempel, borrmaskin, svets, högtryckstvätt, av mitt förslag blev intet.

Big C 035.JPG
 
Senast ändrad:
Nja, jag vet inte det, hur mycket växlade Du in 24 December? och på vilken bank? hur mycket fick Du i handen?
just den 24:e växlade jag in en slant på Krung bank på Big C, banken hade kursen 4.26 men efter avgift blev det 4.11

Har bestämt för mig att jag gissade på 4.23

Har man inte växlat in någonting, så torde det bli 0:=

Hur minns jag att det var just den 24:e, bröllopsdag och jag hade bjudit min fru att shoppa på Big C, och
äta en middag, (160 bath för en liten öl) middag för 2, 880 B, när det gäller att handla så visste hon precis var
hon skulle gå, själv hade jag ingen tanke på att just den butiken fanns som butik i butiken, själv tyckte jag att hon
kunde köpa något till hemmet, som exempel, borrmaskin, svets, högtryckstvätt, av mitt förslag blev intet.

Big C 035.JPG
Hmmm, den sortens butiker har nästan alltid en konstig dragningskraft på våra tiiraks eller hur? Jag har väldigt svårt att fatta detta. ;)
 
Skall in i en sådan butik när jag kommer hem, vi har varit gifta i 1 år nu när jag kommer hem, så dags att köpa vigselringar till mig och frugan, blir perfekt, julklapp, födelsedagspresent (frugan fyller år med) och bröllopspresent i ett, plus att jag får lite guld på mig med ;)
 
 

Liknande trådar

A
Svar
53
Visningar
7 K
Hans Svensson
H
A
Svar
2
Visningar
700
anonymous
A
A
Svar
29
Visningar
3 K
จิมมี่ พายุหิมะ
C
Svar
2
Visningar
2 K
A
 
Tillbaka
Topp