Hahahaha!! Tänk va olika vi människor är som tur är. Flera tycker att detta är en kul och intressant tråd, jag själv finner den vara en av del allra mest meningslösa jag sett, faktiskt långt efter t.om den annars så bedövande tråkiga Astrologitråden... ;D ;D ;D
Så svara kan jag väl göra... 3 gånger har jag varit här. 4 faktiskt om det räknas in min Phillipin-resa i juli månad 2011.....
Förresten Jo-Be din uppställning stämmer ju inte alls..... Du brukar ju älska alla dina jääkla Visa-runs och då är du ju ute ur landet och borde räkna det som en inresa.....
Så sedan när vi fått klart för oss hur många gånger som vi alla har varit i Thailand, vad skall vi då göra med informationen, kanske bygga upp något statistiskt underlag där vi kan påskina att med 1-4ggr så vet man ingenting , 5-8 ggr vet mycket mer och så vidare... ;D ;D
Eller har man en sådan här tråd bara för att det är brist på andra roligare trådar?????

Snälla hoppa inte på mig nu, jag bara funderar och spekulerar lite, och det är kulatt tända en liten eld i "hyddan" och se vad som händer....... 8) 8) ???