Hur många gånger har du varit i Thailand

Hur många gånger har du varit i Thailand?

• inga ...

Röster: 0 0.0%
  • mer än så ...

Röster: 14 53.8%
  • 7-10

Röster: 3 11.5%
  • 4-6

Röster: 7 26.9%
  • 1-3

Röster: 2 7.7%

• Totala väljare
    26
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
Jag hittade en gammal tråd som vi kan damma av igen.

Jag har noll ställt räkneverket, så min röst är den första.

Jag är osäker, men tror att jag vart där 16 gånger, då är det inte inräknat när man gjort visarun.

A

Anonymius

Gäst
vet inte om man skall bade rosta och svara, men jag chansar. Denna gang torde vara den 17 i ordningen om jag inte har raknat alldeles galet :)

Mvh Peter :wai:

Jo-Be

Forumveteran
Haha! kul tråd...

Första gången: 2002(40års resa)
Andra gången: 2003-2005(bodde där, visa run många ggr)
: 2005-2008(skolgång i Sverige, byte av yrkeskarriär)
Tredje gången: 2009(en månad)
Fjärde gången: 2010(mars-juni)2010-2011(september-juni)

Planeras för att stanna förgott i LOS, gifte mig i Thailand 2009 med min thaifru, 2011 fick vi vår dotter...

Jo-Be

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Första gången var på Phuket 1994.

Därefter Phuket 1997, Hua Hin 1998, Phuket 2002, 2005, 2008.

Efter att jag träffade frugan 2009 har det blivit ytterligare 7 resor till "våran" by. :thumbsup:

Så totalt har det blivit 13 resor! :)

A

Anonymius

Gäst
Jovisst, kan halla med att det ar ju ingen trad pa hog niva, men samtidigt har vi nog alla ett visst matt av prestigetankande och det ar nog roligt att fa patala hur manga ganger man varit, gjort eller upplevt.

Vi behover sadana har hormonhojare for att fa lov att ma bra, sa pa sa satt funkar det. Sen behover det ju inte betyda att man vet, kan eller lart nagot.

Sen valjer ju som alltid lasaren sjalv hur han eller hon vill tolka det. ;)

Mvh Peter :wai:

R

Rolf

Gäst
"legolas " sa:
Hahahaha!! Tänk va olika vi människor är som tur är. Flera tycker att detta är en kul och intressant tråd, jag själv finner den vara en av del allra mest meningslösa jag sett, faktiskt långt efter t.om den annars så bedövande tråkiga Astrologitråden... ;D ;D ;D

Så svara kan jag väl göra... 3 gånger har jag varit här. 4 faktiskt om det räknas in min Phillipin-resa i juli månad 2011..... ;) ;) ;)

Förresten Jo-Be din uppställning stämmer ju inte alls..... Du brukar ju älska alla dina jääkla Visa-runs och då är du ju ute ur landet och borde räkna det som en inresa.....

Så sedan när vi fått klart för oss hur många gånger som vi alla har varit i Thailand, vad skall vi då göra med informationen, kanske bygga upp något statistiskt underlag där vi kan påskina att med 1-4ggr så vet man ingenting , 5-8 ggr vet mycket mer och så vidare... ;D ;D

Eller har man en sådan här tråd bara för att det är brist på andra roligare trådar????? ;) ;) ;)
Snälla hoppa inte på mig nu, jag bara funderar och spekulerar lite, och det är kulatt tända en liten eld i "hyddan" och se vad som händer....... 8) 8) ???
Tänder man en eld i hyddan så här års så åker man ut med huvudet före ;D ;D ;D

B

Birger LKPG

Gäst
OK då vet vi skicka ett PM till Lego innanni startar en tråd så han inte blir besviken 5555

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
Du säger ju till mig legolas att gillar man inte en tråd så behöver man inte läsa den.
(senast var det i cybertråden)
Gäller inte dina egna råd dig själv?

B

Birger LKPG

Gäst
Visst lilla gubben så får man ha en åsikt,men jag ser inte varför man ska klancka ner på en tråd som man inte gillar, tycker man ska skita att skriva i en sådan tråd,därimot om det är en fråge tråd/åsikts tråd du kan man skriva.

B

Birger LKPG

Gäst
Det var väll det du gjorde när du skrev att det var en meninglös tråd = hängde ut den som hade lyft tråden men men vi ser kanske olika på det,finns många trådar jag tycker är skit här på CM men för det så behöver man inte dissa tråden för det men jag vet ju att du inte tål att någon inte tycker som du eller skriver som jag nu gjorde.

Ha det gött Gubbe ;)

T

Thaiken

Gäst
Hej. Har varit i Kata 10 gånger. Första gången var Mars 2009. Åker till Udon Thani nu i September och sen i December

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
"Ubon " sa:
Gazton

Hur gör man en sån bild som Du satte in, som klappar händerna?

Ubon

Ubon, jag är inte Gazton men ska försöka att svara dig ändå.

När du skriver ett inlägg, ovanför rutan som du skriver i så står det (fler) inom parentes. Tryck på (fler) så kommer det upp en ny ruta med fler smileys som du kan välja på.

Ubon

Forumveteran
Tack

Kycklingen, tänk vad "idiotisk" jag är som inte fattade själv, ska försöka å se om jag klarar detta.

Ha det gott

Ubon

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Trådstartare Liknande trådar Forum Svar Datum
A Hur många gånger har du varit i Thailand? Thailändskt reseforum 0
Isan Lover Dengufallen fyra gånger fler i år än vid samma tid förra året. Thailändska Nyheter 31
thaikonsult Besökare från Thailand som besöker Sverige. Uppehållstillstånd och visum mm 0
Isan Lover Ändring av bötesbelopp i Thailand vid trafikförseelser. Thailändska Nyheter 73
Isan Lover Ändringar av reglerna för körkort på tung MC i Thailand. Thailändska Nyheter 7
T Vad gillar du med Thailand Allmänt thailandforum 30
S Richard Barrow på väg bli "utkastad" från Thailand? Expat i Thailand 5
Isan Lover Den Thailändska kungen ska besöka Thailand. Thailändska Nyheter 28
mrsomtam äga en lägenhet i thailand Allmänt thailandforum 5
Isan Lover Thailand inför nya körkortstest för dom äldre än 70 år, senare även för dom över 65 år. Thailändska Nyheter 4
thaikonsult 11 grupper av människor får flyga till Thailand, idag. Uppehållstillstånd och visum mm 41
OsoPolar Kärnkraft i Thailand Funderingar och betraktelser 4
Isan Lover Antalet tigrar i Thailand har ökat. Thailändska Nyheter 0
J Nu har dom börjat sälja charterresor till Thailand redan i December? Allmänt thailandforum 5
Dick Hur räknar man folket i Thailand? Allmänt thailandforum 9
S Vad har du fått för namn i Thailand Allmänt thailandforum 31
Khun Leo Köpa ny Dator i Thailand har sina fallgropar! Teknikrelaterat 61
thaikonsult Thailand öppnar igen sina internationella gränser från imorgon 1 juli Uppehållstillstånd och visum mm 8
JanneMan61 Kommer vi att kunna åka till Thailand över jul? Thailändskt reseforum 69
Dick Dyrt med alkohol i Thailand. Allmänt thailandforum 76
S Våra Hobbies , I Thailand samt i Sverige Funderingar och betraktelser 383
S Rätt och fel Hur gå klädd eller inte gå klädd i Thailand ? Rätt och fel i Thailand samt tips 94
Pepsi Markpriser i Thailand. Kommunen vill köpa? Allmänt thailandforum 43
nmax Husköp i Thailand Bygga hus i Thailand 163
Isan Lover Thailand förlorar rätt att tullfritt exportera för 1.3 miljarder $ årligen till USA. Thailändska Nyheter 31
Isan Lover Brandmän i norra Thailand flydde upp i träden när dom stötte på vilda elefanter. Thailändska Nyheter 0
thaikonsult Undantagstillstånd i Thailand! Uppehållstillstånd och visum mm 0
nmax Inkomst skatt i Thailand Allmänt thailandforum 0
M Thailand bilder år 2004 - 2019 Expat i Thailand 205
Isan Lover Världsbanken säger i sin rapport att antalet fattiga ökar igen i Thailand. Thailändska Nyheter 2
S Rätt och fel Hur klipper ni gräsmattan i Thailand? Rätt och fel i Thailand samt tips 12
S Roadtrip Sverige-Thailand Thailändskt reseforum 10
Isan Lover GM lägger ned sina fabriker i Thailand. Thailändska Nyheter 205
Isan Lover Thailand söker 10 000 utländska engelskalärare. Thailändska Nyheter 46
S Rätt och fel Gifta sig i Thailand Rätt och fel i Thailand samt tips 116
Zedo Svenskar begår brott för att ha råd att stanna i Thailand Expat i Thailand 84
thaikonsult Medborgarskap för nyfött barn i Thailand. Uppehållstillstånd och visum mm 10
Norrpilen Sverige/Thailand Expat i Thailand 21
Matt82 Charter till Thailand? Thailändskt reseforum 16
Isan Lover Människohandel och modernt slaveri i dagens Thailand. Thailändska Nyheter 2
B Is i Thailand Matprat (Thailändska köket) 10
M Fasader i Thailand ! Bygga hus i Thailand 15
Isan Lover Kemisk kastrering av våldtäktsmän kan bli verklighet i Thailand. Thailändska Nyheter 11
Isan Lover Thailand hoppas minska antalet olyckor genom att höja hastigheten till 120 km. Thailändska Nyheter 26
Isan Lover Antalet flighter mellan Thailand och Vietnam stiger stadigt. Thailändskt reseforum 2
J Köpa mc i Thailand Ordet är fritt 1
Isan Lover PISA resultaten för 2018 presenterades, ingen förbättring för Thailand. Thailändska Nyheter 60
Isan Lover Thailand ska höja nivån på engelskakunskaperna i skolan. Thailändska Nyheter 0
Isan Lover Första kvartalet 2020 ser mörkt ut för turismen i norra Thailand. Chiang Mai forum 4
C Thailand 6månader träning Allmänt thailandforum 13
Liknande trådar

Topp