Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Att kunna diskutera utifrån att människor har olika åsikter om saker och ting utan att blanda in personangrepp måste väl ändå vara det optimala ! Tvi den dagen alla skulle tycka likadant utan att använda kritiskt tänkande
Vad jag menar är att det finns många medlemmar här på CM men att bara ett fåtal som skriver och om du tittar i medlemslistan så kan du se att antalet inlägg eller vad man skall kalla det.
Vad jag menar är att det finns många medlemmar här på CM men att bara ett fåtal som skriver och om du tittar i medlemslistan så kan du se att antalet inlägg eller vad man skall kalla det.
OK då är jag med. visst är det tråkigt att det är så, men jag här märkt att antalet som är aktiva och skriver på forumet har ökat på dom senaste månaderna och det är ju positivt..
OK då är jag med. visst är det tråkigt att det är så, men jag här märkt att antalet som är aktiva och skriver på forumet har ökat på dom senaste månaderna och det är ju positivt..
Ja jag hoppas det att det blir fler som skriver och vi slipper uttryck som batikhäxsor och rödstrumpor osv, om man gör det för att beskriva en viss situation så är det ok, men inte när man konsekvent fortsätter med det.
Ja jag hoppas det att det blir fler som skriver och vi slipper uttryck som batikhäxsor och rödstrumpor osv, om man gör det för att beskriva en viss situation så är det ok, men inte när man konsekvent fortsätter med det.
Personangrepp, kraftuttryck och snusk hör inte hemma här på CM. Att man sen någon gång tar till sådana uttryck som du nämner ser jag inte heller som något problem.
Men personangrepp etc kommer att beivras och kan i grova fall leda till banning på bestämd tid eller för gott.
Jo vädret, dom dvs. thailändarna vill att jag reser hem och drar med mig regnet från Kina till Thailand. Dom tror att jag är en sorts vädergud har funkat i 7 år.
Jo vädret, dom dvs. thailändarna vill att jag reser hem och drar med mig regnet från Kina till Thailand. Dom tror att jag är en sorts vädergud har funkat i 7 år.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.