Hur många medlemmar är aktiva och skriver i CM?

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"PATCHAREE " sa:
Men vi är få som skriver här: som en familj som diskuterar politik och då kan det gå het till.

Att kunna diskutera utifrån att människor har olika åsikter om saker och ting utan att blanda in personangrepp måste väl ändå vara det optimala ! Tvi den dagen alla skulle tycka likadant utan att använda kritiskt tänkande :)

"matteisurin " sa:
Vad jag menar är att det finns många medlemmar här på CM men att bara ett fåtal som skriver och om du tittar i medlemslistan så kan du se att antalet inlägg eller vad man skall kalla det.

"PATCHAREE " sa:
Vad jag menar är att det finns många medlemmar här på CM men att bara ett fåtal som skriver och om du tittar i medlemslistan så kan du se att antalet inlägg eller vad man skall kalla det.

OK då är jag med. visst är det tråkigt att det är så, men jag här märkt att antalet som är aktiva och skriver på forumet har ökat på dom senaste månaderna och det är ju positivt.. :)

"matteisurin " sa:
OK då är jag med. visst är det tråkigt att det är så, men jag här märkt att antalet som är aktiva och skriver på forumet har ökat på dom senaste månaderna och det är ju positivt.. :)
Ja jag hoppas det att det blir fler som skriver och vi slipper uttryck som batikhäxsor och rödstrumpor osv, om man gör det för att beskriva en viss situation så är det ok, men inte när man konsekvent fortsätter med det.

"PATCHAREE " sa:
Ja jag hoppas det att det blir fler som skriver och vi slipper uttryck som batikhäxsor och rödstrumpor osv, om man gör det för att beskriva en viss situation så är det ok, men inte när man konsekvent fortsätter med det.

Personangrepp, kraftuttryck och snusk hör inte hemma här på CM. Att man sen någon gång tar till sådana uttryck som du nämner ser jag inte heller som något problem.

Men personangrepp etc kommer att beivras och kan i grova fall leda till banning på bestämd tid eller för gott.

Varför blev Lunkan Bannad? Om jag kommer i håg rätt så var det en person som som ville det och så blev det ok.

Legolas, om inte allt går i stycken så kommer vi till Chaiyaphum omkring 14 september och då ¤¤¤#¤&&&&.
Apropå forumet, hur är vädret i Isaan?

Jo vädret, dom dvs. thailändarna vill att jag reser hem och drar med mig regnet från Kina till Thailand. Dom tror att jag är en sorts vädergud har funkat i 7 år.

"Hansui " sa:
Jo vädret, dom dvs. thailändarna vill att jag reser hem och drar med mig regnet från Kina till Thailand. Dom tror att jag är en sorts vädergud har funkat i 7 år.

Då är det ju bäst att du åker direkt, funkar säkert i år också!! ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
7
Visningar
2 K
A

Tillbaka
Topp