Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hur mycket vatten ska vi dricka for dagen i Thailand .
Hvor mye vatten drikker du for dagen , vi trenger ca 2,5 til 3 liter for dagen med veske .Når vi spiser vanlig mat får vi i oss ca en liter vann , og 1 ,5 til 2 liter med vann . Då får du i deg ca 2,5 til 3 liter for dagen , Rett meg om jeg har feil .
Denne vannkalkulatoren lar deg beregne hvor mye vann som kreves hver dag, slik at du ikke trenger å bekymre deg for hvor mye vann du fortsatt trenger å drikke.
Denne vannkalkulatoren lar deg beregne hvor mye vann som kreves hver dag, slik at du ikke trenger å bekymre deg for hvor mye vann du fortsatt trenger å drikke.
Är det sant att vattnet i Thailand saknar mineraler som finns i "svenskt" vatten?
Jag kompletterar med C vitaminer och annat på flaska.
Jag svettas kopiöst och är oftast törstig så jag försöker få i mig ca 5 liter om dagen.
Finns säkert nackdelar men de gör det med det mesta...
Är det sant att vattnet i Thailand saknar mineraler som finns i "svenskt" vatten?
Jag kompletterar med C vitaminer och annat på flaska.
Jag svettas kopiöst och är oftast törstig så jag försöker få i mig ca 5 liter om dagen.
Finns säkert nackdelar men de gör det med det mesta...
Eller kom på, är ju jag som kollar bakterier, ph, klor etc.
Maskinisterna har ju bara en majäng som jobbar åt dom
Men det står på flaskorna destilled water.
Så dött vatten, som genom hembrännare men du får så mycket vitaminer i dig på vardagen så skit samma.
Det är oftast mineraler som tex salt som vattnet saknar. Svettas man mycket så kan man behöva extra salt. Bar inte rädd att salta maten men det skall smaka gott, lyssna på kroppen.
Det är oftast mineraler som tex salt som vattnet saknar. Svettas man mycket så kan man behöva extra salt. Bar inte rädd att salta maten men det skall smaka gott, lyssna på kroppen.
Ja kanske, spelar mindre roll. Det mesta dricksvatten idag har inte tillräcklig mängd mineraler. Grönsaker innehåller också mindre mineraler mot förut. All odling är så effektiv numera så att jorden utarmas på mineraler.
Ja kanske, spelar mindre roll. Det mesta dricksvatten idag har inte tillräcklig mängd mineraler. Grönsaker innehåller också mindre mineraler mot förut. All odling är så effektiv numera så att jorden utarmas på mineraler.
Nä inga problem men vi behöver få i oss mineraler på annat sätt bara. Vissa är ju så saltskrämda pga allt hamrande från myndigheter speciellt i Sverige att salt skulle vara farligt. Finns flera viktiga mineral än salt men det man först tänker på.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.