Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hej Wampen!
Har byggt efer egen ritning vi bor i Lamnara/Chabadan ca 18 mil från BKK mot Petchabun.Detta är ett hus inget slott byggt när kr stog högt i kurs så jag skulle nog vänta med att bygga kronan kommer att stiga.
Hej skulle va kul o se lite bilder från dom olika medlemmarnas hus eller hus byggen o va dom har kostat typ kommer snart lägga in lite bilder på vårat pågående hus bygge finns redan några bilder på detta i ett annat ämne
Mycket fint hus du har byggt!
Hur mycket har allt det kostat ungefär?
"glimten66 " sa:
Hej skulle va kul o se lite bilder från dom olika medlemmarnas hus eller hus byggen o va dom har kostat typ kommer snart lägga in lite bilder på vårat pågående hus bygge finns redan några bilder på detta i ett annat ämne
Hej Felipe nu har vi precis paserat 500.000thb då åter står köket klinkers till stora rummet där nere.
Det som varit dyrast e trä materialt som vi använt hade vi använt stål reglar o de till tacket mm mm så hade de varit billigare.. men vi har använt några dyra trä slag din fru känner troligen igen dom
Hej de kommer att bli riktigt gott me ett par kalla Chang där me lite som tam till....
lägger in mer bilder sen .
tycker själv att de är relativt billigt me tanke på trä o andra special saker som dom gjort alla trä ytor är gjorda direkt från stock o inte köpt i affären..allt e special bestält av mig o min fru..
huset har en botten våning på 80 kvm o en över våning på ca. 50 kvm uppifrån kan vi titta ner på vardags rummet snickarna hade svårt för den lösningen men när dom blev klara förstog dom o gilla de udda....huset e bara på 3 rum o kök....som ja skrivit förut så ligger huset utan för Wapi Pathum som ligger 3 .5 mil från Roi et & 3 mil från Mahasarakam
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.