Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag flyger ner 25 jan och stannar 2 månader. Ska fixa A/C i huset. Kommer även befinna mig i Hua hin. Har någon lust att dela erfarenheter över en öl så träffas jag gärna. Thai nr:094 8157921
Jag flyger ner 25 jan och stannar 2 månader. Ska fixa A/C i huset. Kommer även befinna mig i Hua hin. Har någon lust att dela erfarenheter över en öl så träffas jag gärna. Thai nr:094 8157921
Säger som Bson, när Du är i Hua Hin, skicka en låda på posten, glöm inte att köpa en till dig själv, skicka ingen is, den ordnar jag själv, när lådan kommer så ringer jag...
ps: ölen heter Archa, andra sorter vattnar vi blommor med.
Själva husbygget tog nog ca 4 månader. Sen har vi nu cementerat runt om hela huset en gång som är 1.5 m bred för regnsäsongens skull. Totalkostnad ligger runt 150. 000. Marken ägs av min fru så den är inte inräknad. Vidare har vi köpt husgeråd som spis kyl mm mm. Ca 150. 000.
Trevligt att bygget har gått bra. Jag hoppas att du har några bilder att lägga upp, det är alltid intressant att jämföra andras byggen med vårt eget som ju blev färdigt i fjol.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.