Husköp i Thailand

 
Nä jag som inte har en enda sjukdag dom senaste 25 åren har dålig koll på det, men är lite nyfiken på vad en del parasiter som myglat på samhället kan tänkas få?
Kan det va så lite att det svider tror du?
Eller du kanske tom vet?..
Garanterat mer än dina hushållerskor genom åren:)
Hon blir säkert lika fattig som när hon kom i nmax ägo, åtminstone om man ser på han människosyn
 
Damerna brukar finna sig till rätta ganska snabbt här och all mat dom vill ha finns.
Gäller ju å ha nära till Isaan maten för hudfridens skull ;)
Du låter som en riktig drömprins. Och vilka kunskaper du besitter... Äktenskap, äktenskapsförord, import av fruar, nätdejting och snålhet. Tänk om alla vore som dig nmax :love_transparent:. Vad kall och bitter världen skulle vara då.
 
Du låter som en riktig drömprins. Och vilka kunskaper du besitter... Äktenskap, äktenskapsförord, import av fruar, nätdejting och snålhet. Tänk om alla vore som dig nmax :love_transparent:. Vad kall och bitter världen skulle vara då.
Va en medlems flickvän här som lärde känna mig under en vecka som sa att jag var en gåva från gud :reta:
Hon ville att vi alla skulle hyra ett hus å dela på, hennes gubbe gillade inte det förslaget..
 
Va en medlems flickvän här som lärde känna mig under en vecka som sa att jag var en gåva från gud :reta:
Hon ville att vi alla skulle hyra ett hus å dela på, hennes gubbe gillade inte det förslaget..
Visste man inte bättre kunde man ju tro att du är 14 år eller något liknande. I den åldern skriver man och beter sig som du gjorde bla i detta inlägget.
Och det är inte lönt att du anmäler detta inlägget (också) isåfall så går det till papperskorgen som dom andra.
 
Visste man inte bättre kunde man ju tro att du är 14 år eller något liknande. I den åldern skriver man och beter sig som du gjorde bla i detta inlägget.
Och det är inte lönt att du anmäler detta inlägget (också) isåfall så går det till papperskorgen som dom andra.
55555, anmäla nä, du e ju rolig 55555
E väl bra att nån drar ner medelåldern lite, kan nog behövas här
 
Senast redigerad av en moderator:
Visste man inte bättre kunde man ju tro att du är 14 år eller något liknande. I den åldern skriver man och beter sig som du gjorde bla i detta inlägget.
Och det är inte lönt att du anmäler detta inlägget (också) isåfall så går det till papperskorgen som dom andra.

Ah, är han en rättskaffens man som gärna hjälper till med att hålla ordning?
 
Va en medlems flickvän här som lärde känna mig under en vecka som sa att jag var en gåva från gud :reta:
Hon ville att vi alla skulle hyra ett hus å dela på, hennes gubbe gillade inte det förslaget..
Den var ju för det första en önskedröm av dig, sen var den såå larvig, det trodde jag dig inte om
1589185405199.png
 
 

Liknande trådar

W
Svar
2
Visningar
2 K
W
 
Tillbaka
Topp