Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag har samma tanke som du att köpa hus i norra thai men jag tänker vänta 2 år och ska fråga nån där som bor i lyxvillan från tyskland varifrån han köpt huset o det finns 2 andra till som jag sett och ska fråga dom vilken byggfirma det var så vi kan planera bygga hus där och spara redan nu. Min flickvän har några tomter där så vi inte behöver tänka på var det skulle byggas. Men jag vill vara säker på vilka konsekventer jag måste tänka på och behöver er tips innan jag och flickvännen bygger hus i norra thailand. Jag vet det är trist där i norr eftersom min flickvän har hennes familj där och jag skulle vilja gärna bo vid stranden i söder om jag har god om pengar skulle jag vilja köpa lägenhet också då kan man bo periodvis samt hyra ut till de som vill bo periodvis.
Hej rauol
Min sambo har oxå en tomt i "ubon", där vi hadde tänkt bygga ut, men jag har oxå samma funderingar som du, vilka kosnader man måste tänka på, inte bara att flytta har jag hört, har tänkt att vi ska vara i swe några år till sen kanse de blir av
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.