Jeg kjenner mange Thai-Svensk og Thai Norsk ekteskap ,som er gifte ,og som ekteskapet holder . I Sverige kjenner jeg nermere 50 ektepar Thai -Svensk som jeg har kontakt med noen , Og der er det kun ett ektepar som har skilt seg , som jeg veit om .Men i min omgangkrets av Svensk-Svensk ektepar ,er det fleire som har skilt seg . Jeg hadde en stor diskusjon på en Restaurang her i Bangsaen , med 2 svenske ektepar . Det som vi diskuterte var att Thai -Norsk eller Thai -Svensk ektesap varer ikke så lenge som Svensk - Svensk ekteskap . Og så kom det meir av fantasien hennes ,som var att en Thaidame eldes så fort ,når dei er over 55 år ser dei så gamle ut . På grun av det hara livet hon har levd , Så måtte retta henne .og sa , kjerringen har stott i butikk i nesten 20 år Og er 63 år gamel . Og ser mye yngre ut en deg ,sa jeg . Ho blei fornerma tok mannen med seg og gjekk . Noen dager etterpå traff jeg mannen hennes , Og han beklaga kjerringen sin . Og forteller att ho er så sjalu , For han har lova kona si , att vist hon dor så må han ikke finne seg Thai -dame . Mannen skal ikke ha det godt på sin alderdom som enkemann med Thaidame .Bilde Budda i Falkoping , og kjerringen min med mat korgen i handa .Og her er kjerringen 56 år