Hyra moped/mc.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
Vet någon här om man hyr moppe i LOS om man får rabatt om man hyr per vecka istället gör dygn?
Kan man även hyra moppe på ett ställe och lämna den på ett annat ställe, ex hyra den i patong och lämna den i khao lak.

Du får rabatt på dom flesta ställen här iallafall om du hyr längre. Känner inte till att det skulle finnas någon större uthyrningskedja här nere när det gäller moppar, där du kan hyra på ett ställe och lämna in på annat, för skall man kunna det måste det ju som sagt vara en kedja med butiker på flera ställen.
Bilar därimot samma som dom stora kedjorna hemma.

Priser går alltid att diskutera i Thairiket som du nog vet .. ;) Däremot så vill de ofta ha ditt pass i original som pant för hojen, något jag konsekvent vägrade de gånger jag hyrde innan jag köpte .. Se även till att fixa ett godkänt förarbevis på MC i Thailand, de börjar "Tuffa till sig" nu farbror brun som jag kallar dem ... ;)

"Phonta " sa:
Priser går alltid att diskutera i Thairiket som du nog vet .. ;) Däremot så vill de ofta ha ditt pass i original som pant för hojen, något jag konsekvent vägrade de gånger jag hyrde innan jag köpte .. Se även till att fixa ett godkänt förarbevis på MC i Thailand, de börjar "Tuffa till sig" nu farbror brun som jag kallar dem ... ;)
Regel nr 1, lämna aldrig ifrån dig passet. Dom flesta försöker men många ger med sig. Och skriv alltid på pass kopia vad den avser.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
23
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar