Ulrika By skribent DN...
I mina ögon är hon en sensation h**a, att vrida och vända på orden till hennes fördel är något som hon älskar, men att komma med en klar och konsist måtto är något hon misslyckats med.
Som Gazton nämner, dra samtliga 76 provinser över samma kam, tyder om okunnighet om landet Thailand och en stor skymf mot det thailändska folket.
Om hon nu stannat i 6 månader och observerat sexhandeln(jag antar 2 månader på varje ställe), varför har inte det påverkat henne mer i en human tanke, hon säger att hennes favorit sida på internet är GOOGLEs sökmotor, naturligtvis går det att hitta allt och ingenting på en sökmotor, det är en enkel sak att få tag i information angående Thailand och sexhandeln.
För det flesta människor i världen är det ett känt fenomen med sexhandeln i Thailand, men det hon skriver ingenting hur hon har fått tag i uppgifterna, vilka människor hon mött, vilka ställen hon besökt... I hennes ögon så är det bara Svenskar och Tyskar som paraderar på barerna, hur är det med: Iranier, Irakier, Indier Amerikaner(som igentligen startade sexköpandet under Vietnam kriget), övriga Europa och många andra länder som kommer hit, det nämner hon inte.
Med andra ord sagt, hon vet inte ett skit om vad hon skriver, varför flickorna jobbar på barerna, varför de måste skaffa pengar hem till familjen, varför, varför!! En sak som slår mig är att under en 6 månaders period i detta underbara land Thailand, hon har bara lärt sig och förstått ett enda ord: DARKLING, det kallar jag för en stor prestation, jag själv löste ordet på 10 min. Men hon behövde hela 6 månader, en stor rungande applåd ska hon ha för den... Ditt satans AP-ARSEL.
Jo-Be"totaly stupid Ulrika By"