Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag släpper in nya var och varannadag, sen verkar det som att många bara läser här.
Kommer man som ny från ett annat forum så är det nog lättare att ge sig i diskussioner, är man helt ny så avvaktar man nog lite och känner av stämningen först.
Jag är ganska ny men jag misstänker Coronavirus minskar intresset för reseforum o forum som T.S.
Mina favoriter att läsa här o på MPR är reseberättelser gärna gamla.Man får flashbacks o många goda skratt.
Hoppas att ni”gamla gubbar”fortsätter att dela med er av era minnen.
Jag släpper in nya var och varannadag, sen verkar det som att många bara läser här.
Kommer man som ny från ett annat forum så är det nog lättare att ge sig i diskussioner, är man helt ny så avvaktar man nog lite och känner av stämningen först.
På tal om det så verkar det vara totalstopp på maipenrai?
Registrerat mig två gånger med två olika e-postadresser senaste året men ingen har godkänt ansökan.
Hej.
Förhoppninngsvis så vaknar intresset för Thailand igen när gränserna börjar öppna och resandet tar fart igen.
Själv blev jag medlem idag och hoppas på lite nyttig info från Thaisnacks kloka medlemmar.
Ha det gött.
Hej.
Förhoppninngsvis så vaknar intresset för Thailand igen när gränserna börjar öppna och resandet tar fart igen.
Själv blev jag medlem idag och hoppas på lite nyttig info från Thaisnacks kloka medlemmar.
Ha det gött.
Nya medlemmar ansluter men tyvärr har det blivit fel iy programmet så att detta inte redovisas. Samma sak med inläggsräkneverket. Vi hoppas att detta rättas till med nästa uppdatering.
Skrivs ju nästan ingenting om Thailand numera på MPR. Bara en massa trådar om vad folk har ätit, vad dom lyssnar på för musik, allsvenskan i fotboll eller SHL i ishockey etc etc och det är ständigt samma figurer som skriver och lägger in bilder på mat o dylikt.
En trött sajt som numera mest består av trötta pensionärer som redan skrivit allt om Thailand.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.