Inga nya medlemmar pa valdigt lange pa Thai snack

Gottland

Forumveteran
Varfor kommer det inte in nya medlemmar har pa forumet! Har folk trottnat pa Thailand eller vad kan det bero pa!!

Varfor kommer det inte in nya medlemmar har pa forumet! Har folk trottnat pa Thailand eller vad kan det bero pa!!
Jag är ganska ny men jag misstänker Coronavirus minskar intresset för reseforum o forum som T.S.
Mina favoriter att läsa här o på MPR är reseberättelser gärna gamla.Man får flashbacks o många goda skratt.
Hoppas att ni”gamla gubbar”fortsätter att dela med er av era minnen.:thumbsup:

Jag släpper in nya var och varannadag, sen verkar det som att många bara läser här.
Kommer man som ny från ett annat forum så är det nog lättare att ge sig i diskussioner, är man helt ny så avvaktar man nog lite och känner av stämningen först.
Det har statt valdigt lange att Mabini ar sista medlemmen nuummer 771 stammer inte det da

Hej.
Förhoppninngsvis så vaknar intresset för Thailand igen när gränserna börjar öppna och resandet tar fart igen.
Själv blev jag medlem idag och hoppas på lite nyttig info från Thaisnacks kloka medlemmar.
Ha det gött.

Hej.
Förhoppninngsvis så vaknar intresset för Thailand igen när gränserna börjar öppna och resandet tar fart igen.
Själv blev jag medlem idag och hoppas på lite nyttig info från Thaisnacks kloka medlemmar.
Ha det gött.
Nya medlemmar ansluter men tyvärr har det blivit fel iy programmet så att detta inte redovisas. Samma sak med inläggsräkneverket. Vi hoppas att detta rättas till med nästa uppdatering.

Tycker att Maipenrai kommer allt langre bort fran Thailand.

Skrivs ju nästan ingenting om Thailand numera på MPR. Bara en massa trådar om vad folk har ätit, vad dom lyssnar på för musik, allsvenskan i fotboll eller SHL i ishockey etc etc och det är ständigt samma figurer som skriver och lägger in bilder på mat o dylikt.
En trött sajt som numera mest består av trötta pensionärer som redan skrivit allt om Thailand.

STT

Liknande trådar

P
Svar
23
Visningar
3 K
Pjodd
P

Tillbaka
Topp