Innovativa länder 2023

Måste vara jobbigt för alla "sväärijevänner" att läsa hur det går så bra för Sverige trots alla deras berättelser om hur illa det är i Sverige

Att tycka Sverigevänner låter som något bra för Sverige och svenskarna verkar logiskt för mig.
Låter det som något negativt i din logik?

Verkar faktiskt blivit lite bättre sedan Åkesson tog över, har inte hört om några sprängattentat på flera dagar nu :)
Antar du ser det som bevis på att saft & bulle-effekten, om än med lång fördröjning, fungerar?

/ SatanG

Att tycka Sverigevänner låter som något bra för Sverige och svenskarna verkar logiskt för mig.
Låter det som något negativt i din logik?

Verkar faktiskt blivit lite bättre sedan Åkesson tog över, har inte hört om några sprängattentat på flera dagar nu :)
Antar du ser det som bevis på att saft & bulle-effekten, om än med lång fördröjning, fungerar?

/ SatanG

Du vet om att det inte är första april längre eller ?

Snart kommer väl någon och gnäller om stora klyftor.
Sverige har tydligen en hel del framgångsrika tänkare, samtidigt som en väldigt stor del knappt klarar av att nå kraven för att ta sig in på ett gymnasium.
Det känns som att det är upplagt för stora klyftor.

Det är bättre att försöka förbättra det man är dålig på att att sticka huvudet ner i sanden.

Media är taskiga som skriver negativa saker om Sverige.
Ta det inte så personligt och öppna ögonen.

Nu var det ju inte media som skriver negativa saker som vi diskuterade utan svenskar, som valt att lämna landet som i inlägg efter inlägg efter inlägg rackar ner på sitt eget land, talar om hur illa ställt det är med landet, hur kört landet är, hur det inte går att bo där längre och att i princip allt är kass i landet.

Samtidigt som Sverige i en ganska lång rad undersökningar och tester visar sig vara bland dom bästa i världen

Där kan vi snacka om att "köra ner huvudet i sanden"

Speciellt om personer som beter sig på detta sätt kallar sig "Sverigevänner"

Känns mer som definitionen på sverigehatare......

Många av dom kommer klampa rakt in i klaveret och svara på detta inlägg men inte fatta att dom skjuter sig själva i foten.....

/ SatanG
Hej

Två nya sprängningar mot bostäder i natt​

Uppdaterad 2024-03-30 Publicerad 2024-03-30

Under natten till påskafton har två nya sprängdåd riktats mot bostäder – ett i Värnamo och ett i Åkersberga. Inga personskador har rapporterats, men flerfamiljshusen har skador på fasader och många fönster har krossats.

– Jag har inte ett helt fönster kvar i min lägenhet, säger Jesper Hammarberg i Åkersberga.

Mvh isan lover

Nu var det ju inte media som skriver negativa saker som vi diskuterade utan svenskar, som valt att lämna landet som i inlägg efter inlägg efter inlägg rackar ner på sitt eget land, talar om hur illa ställt det är med landet, hur kört landet är, hur det inte går att bo där längre och att i princip allt är kass i landet.

Samtidigt som Sverige i en ganska lång rad undersökningar och tester visar sig vara bland dom bästa i världen

Där kan vi snacka om att "köra ner huvudet i sanden"

Speciellt om personer som beter sig på detta sätt kallar sig "Sverigevänner"

Känns mer som definitionen på sverigehatare......

Många av dom kommer klampa rakt in i klaveret och svara på detta inlägg men inte fatta att dom skjuter sig själva i foten.....

Ser man på våldsdåd, sprängningar och mord så känns det som att Sverige har en del problem att lösa.
USA är kan ju vinna de flesta ”grenar” beroende på hur och vad man tar med i beräkningarna.

Hej

Under natten till påskafton har två nya sprängdåd riktats mot bostäder – ett i Värnamo och ett i Åkersberga. Inga personskador har rapporterats, men flerfamiljshusen har skador på fasader och många fönster har krossats.

– Jag har inte ett helt fönster kvar i min lägenhet, säger Jesper Hammarberg i Åkersberga.

Mvh isan lover

Jaha, en svärjevän?

Vilka är ni som diskuterar de som valt att lämna landet i denna tråd?

Blanda inte in mig.

Observera att vi måste hålla politiken borta från tråden om den inte skall flyttas. Integrationsproblemen mm avhandlas mer än tillräckligt på annat håll.

Hej

Mvh isan lover

Sorry @Tallviking , vilken fot sköt jag mig i :-)

/ SatanG

Liknande trådar

Tillbaka
Topp