Invigning av Nya Paragon

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Invigningen av Nya Siam Paragon varu huset som ska vara störst i asien som ligger i centrala bangkok Var för ca 3 dagar sedan då 4 Personer fått chansen att inviga de stora aqvariumet inne i varuhuset där ca 10 tiger hajar och andra stora fiskar var . en av Dom var min syster. De är ganska tufft tycker jag att våga ta sig ner till botten och sitta där i ca 20 minuter.
Jag är stolt över henne.

PS : hon vart miss thailand world 2003 =)

""johnhax" " sa:
Invigningen av Nya Siam Paragon varu huset som ska vara störst i asien som ligger i centrala bangkok Var för ca 3 dagar sedan då 4 Personer fått chansen att inviga de stora aqvariumet inne i varuhuset där ca 10 tiger hajar och andra stora fiskar var . en av Dom var min syster. De är ganska tufft tycker jag att våga ta sig ner till botten och sitta där i ca 20 minuter.
Jag är stolt över henne.

PS : hon vart miss thailand world 2003 =)

Hoppsan! Jag visste inte att Miss Thailand 2003 var en tigerhaj... :D :D

""johnhax" " sa:
där ca 10 tiger hajar och andra stora fiskar var . en av Dom var min syster.

Skärp dig VidareInge! ;)

Det var andra stora fiskar där också. Ingen anledning att dra förhajade slutsatser. :D

""bosse_ringorm" " sa:
""johnhax" " sa:
där ca 10 tiger hajar och andra stora fiskar var . en av Dom var min syster.

Skärp dig VidareInge! ;)

Det var andra stora fiskar där också. Ingen anledning att dra förhajade slutsatser. :D

Hoppsan igen! :D
Du har rätt Bosse, det stod inte att hon uttryckligen var en tigerhaj, bara någon form av fisk. Trots allt finner jag det (o)roande att Miss Thailand 2003 har fjäll, gälar och lever under vatten.
:D:D

aj då . lite stav fel där ! jag menade att hon var en av dykarna:) my mistake.

Är det hon som är med i landslaget i bågskytte? Jenjila har jag för mig hon heter?
Varuhuset måste man ju se.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

R
Svar
191
Visningar
16 K
Raderad medlem 9942
R

Tillbaka