Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kan nästan hålla med.
Har en iPhone som jag i stort sett bara ringer med och tar i mot enstaka sms, så har svårt att förstå alla gamnackar som springer runt på flygplatser och annat med krökta huvud och stirrar i sina mobiler
Kan nästan hålla med.
Har en iPhone som jag i stort sett bara ringer med och tar i mot enstaka sms, så har svårt att förstå alla gamnackar som springer runt på flygplatser och annat med krökta huvud och stirrar i sina mobiler
Perfekt tidsfördriv på flygplatsen, man kan spela spel, kolla på film, surfa på nätet, läsa en bok som man laddat ner.
Nu förtiden laddar jag ner alla mina böcker på min samsung galaxy note 10.1" går lysande att läsa på den, slipper man sänglampa.
Brukar ha några TV serier nerladdade med mig när jag flyger, denna gången blir det Albert & Herbert som får roa mig på flyget.
Perfekt tidsfördriv på flygplatsen, man kan spela spel, kolla på film, surfa på nätet, läsa en bok som man laddat ner.
Nu förtiden laddar jag ner alla mina böcker på min samsung galaxy note 10.1" går lysande att läsa på den, slipper man sänglampa.
Brukar ha några TV serier nerladdade med mig när jag flyger, denna gången blir det Albert & Herbert som får roa mig på flyget.
Men Hebbe lelle, man kan väl ha roligare på flygplatser. Dricka pilsner t ex.
Självklart så finns det massor av finesser med dessa smarta telefoner, mitt problem är ärligt talat att jag är så ointresserad. Man börjar väl bli gammal!
Ja men jag brukar ju vara ensam att flyga internationellt av dom som mönstrar av så brukar ju hamna ensam i baren, då kan man sitta och läsa nyheter på nätet i sin mobil och ta en öl i baren.
Men stämmer nog att du börjar bli gammal ;D , finns en bäst före datum när man börjar säga det var bättre förr då är det dags för den yngre generationen att ta över och den äldre kan sätta sig i solen med en öl och drömma sig tillbaks till dom gamla goda tiderna.
Ja men jag brukar ju vara ensam att flyga internationellt av dom som mönstrar av så brukar ju hamna ensam i baren, då kan man sitta och läsa nyheter på nätet i sin mobil och ta en öl i baren.
Men stämmer nog att du börjar bli gammal ;D , finns en bäst före datum när man börjar säga det var bättre förr då är det dags för den yngre generationen att ta över och den äldre kan sätta sig i solen med en öl och drömma sig tillbaks till dom gamla goda tiderna.
Haha, ja i det fallet har jag nog sjutton passerat bäst föredatum men det gäller bara detta. Annars är det fortfarande fart i halvgubben. 8)
Jag har ju en mobil för att ringa med och skicka ett och annat SMS. Det räcker för mina behov. Men visst kan de vara käckt att kolla in ett och annat på nätet när man är ute, det skall jag inte förneka.
Jo jag förstår att alla inte kommit igång med med att använda plattor och smartphones. Men det som Jonas säger att man kan se på film läsa tidningar bok mm är rätt så skönt att kunna sitta å läsa på CM eller läsa böcker i. Men ju mer man håller på med dem så lär man sig. Mina föräldrar är runt 60-80 men dom börjar sitta med plattor och telefoner nu.
Apple har precis blivit omsprungna av Android men det tar naturligtvis ett tag för folk att inse att Iphone nu är skräp jämfört med de nya Android mobilerna, men fler och fler upptäcker detta och överger Iphone.
För sanningen är att nya Samsung S4 och HTC One är väldigt mycket bättre än Iphone 5.
Apple har precis blivit omsprungna av Android men det tar naturligtvis ett tag för folk att inse att Iphone nu är skräp jämfört med de nya Android mobilerna, men fler och fler upptäcker detta och överger Iphone.
För sanningen är att nya Samsung S4 och HTC One är väldigt mycket bättre än Iphone 5.
Men køper du en Samsung S4 så får du en BMW till ett billigare pris æn skodan, fakta är ju trots allt att Iphone har halkat efter rejält i utvecklingen och HTC, Samsung och Sony har stuckit ifrån.
Men køper du en Samsung S4 så får du en BMW till ett billigare pris æn skodan, fakta är ju trots allt att Iphone har halkat efter rejält i utvecklingen och HTC, Samsung och Sony har stuckit ifrån.
Nog många som är nöjda med sin, men dom står fortsatt still i utveckling och kommer dom inte på något nytt snart hamnar dom för långt efter. Tester visar ju sitt klarspråk men dom har iallafall lyckats marknadsföra sin produkt för det är många som försvarar en sämre produkt och fortsatt hävdar att den är bättre utan att ens ha någon susning. Och alla som inte haft någon innan pratar om Ihpone men man kan inte leva på att man var först för evigt.
Men det är väl så att när det går bra så börjar man slappna och hamnar i någon dvala av medans dom som ligger efter jobbar febrilt för att komma ikapp, så nu har dom som låg efter kommit ikapp, nu är det dags för Apple att låta dom små grå börja jobba igen.
Men det är väl så att när det går bra så börjar man slappna och hamnar i någon dvala av medans dom som ligger efter jobbar febrilt för att komma ikapp, så nu har dom som låg efter kommit ikapp, nu är det dags för Apple att låta dom små grå börja jobba igen.
I mitt fall så ringer jag bara med telefonen, har alltid min laptop med mig när jag reser.
En anledning till att jag inte använder mobilen så mycket längre är för att när jag åker till plattformen får man inte ta med sig mobilen utan den hamnar i ett förvaringsskåp på heliporten. Så har "avvänjt" mig från den
Har även en liten musikstudio och kommer nog gå över till Apple där oxå
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.