iPhone fråga

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
B

b-tung

Gäst
Vad är det för program som man omvandlar nedladdade mp3 filer så man kan köra dom i Iphonen, typ ljudböcker?

Jailbreak och sen cydia tror jag det heter, det innebär att man kan spela trubaduren online.

Till Admin

vore bra om ni kunde ansluta er till TAPATALK så man kan surfa o lägga in bilder me iphone har prövat me Opera & Safari men me dom går de inte alls på dom flesta ställena men om Tapatalk e registrerat så går de

så sluta sov nu o börja arbeta ROFFE :)

Håller med glimten till fullo. Själv använder jag oftast mobilen när jag läser på olika forum och tapatalk är oslagbart! Dessutom kostnadsfritt för forumägaren

"realdexter " sa:
Håller med glimten till fullo. Själv använder jag oftast mobilen när jag läser på olika forum och tapatalk är oslagbart! Dessutom kostnadsfritt för forumägaren

:wai: ja har suttit me safari o försökt lägga in bilder har även prövat me Opera men fick hjälp av andra hur ja skulle göra men då insåg ja att chaimai inte hade reggat sig för TAPATALK svagt av MODERATORN :) men nu kanske dom kan lösa detta åt oss IPHONE ägare
DISKRIMINERING ska stämma skiten ur er ;)

Annars får man väl lägga in bilderna bara på andra forum som har reggat sig för TAPATALK eran förlust inte min

"glimten66 " sa:
Annars får man väl lägga in bilderna bara på andra forum som har reggat sig för TAPATALK eran förlust inte min
Hej du glade :D Lägga upp bilder på andra ställen det gör du säkert ändå :)
Men det är klart att vi ska ta ett snack med Ling om detta. Jag är ju själv begåvad med en ajfån så det blir ju mer angeläget då :)
Vi vill ju för sjutton inte missa dina framsteg i jakten på Thailands snyggaste trädgård :D

"Rolf " sa:
Hej du glade :D Lägga upp bilder på andra ställen det gör du säkert ändå :)
Men det är klart att vi ska ta ett snack med Ling om detta. Jag är ju själv begåvad med en ajfån så det blir ju mer angeläget då :)
Vi vill ju för sjutton inte missa dina framsteg i jakten på Thailands snyggaste trädgård :D

Tack ROFFE jobba på me de så lovar ja att skicka lite goa bilder live från LOS ja vet de funkar o lägga upp me android o allt fler använder ju ajfåån så ska ju även funka me dom

annars halkar ni efter dom andra forumen om thailand

glimten66

"glimten66 " sa:
Tack ROFFE jobba på me de så lovar ja att skicka lite goa bilder live från LOS ja vet de funkar o lägga upp me android o allt fler använder ju ajfåån så ska ju även funka me dom

annars halkar ni efter dom andra forumen om thailand

glimten66
Ska jobba hårt på det, tyvärr så kan jag själv inte fixa det men det ska väl lösa sej änndå

Klockrent. Körde in det på jobb telefon, får bli sk. återbäring på skatten :D
Funkar hur bra som helst
z17.gif

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

G
Svar
6
Visningar
1 K
G