IRL

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
Hur många av oss medlemmar på ChaiMai har träffats IRL?

Hur många av oss är villiga att träffas IRL?
Vill man träffa alla eller bara ett fåtal IRL?

Har inte truffit någon medlem på ChaiMai IRL, men skulle kunde tänka mig att göra det någon gång.

Enklast är kanske att träffas någon plats här i Sverige fast det skulle vara otroligt roligt att träffas i LOS med.

Har inga som helst problem med att träffa samtliga (de som är aktiva iaf)..

Jag träffar också gärna folk härifrån, bara man kan få det att fungera med tanke på jobbet. Det är t ex inte omöjligt att jag kommer att träffa legolas i sommar när vi är i LOS, vi bor 15-20 mil ifrån varandra. Jag har varit i Chaiyaphum, men det var innan han var aktiv här.

Men om det går att sy ihop en träff på ex High Chaparral så kommer jag gärna om jag är hemma. :nod:

En här ifrån CM träffar jag nästan dagligen IRL och tycker det inte är så kul :reta:

"Birger LKPG " sa:
En här ifrån CM träffar jag nästan dagligen IRL och tycker det inte är så kul :reta:

:thumbsup: :thumbsup:

Så bra skrivet av dej. Hoppas inte den andre skriver detsamma för det är bättre vi får ha en gissningslek om det.

"Birger LKPG " sa:

Om du menar dig själv, förstår jag precis.. Samma sak med mig ;)

IRL har jag träffat Kycklingen ungefär för 27 år sedan.. Kanske vi passerat varandra med jämna mellanrum under dessa 27 åren, utan att vi vetat om det?

"Kycklingen " sa:
:thumbsup: :thumbsup:

Så bra skrivet av dej. Hoppas inte den andre skriver detsamma för det är bättre vi får ha en gissningslek om det.

Det tror jag inte han skulle skriva jag är nog hans största idol ;D ;D

"Gazton " sa:
Om du menar dig själv, förstår jag precis.. Samma sak med mig ;)

IRL har jag träffat Kycklingen ungefär för 27 år sedan.. Kanske vi passerat varandra med jämna mellanrum under dessa 27 åren, utan att vi vetat om det?

Kanske vi har gjort det, men skulle det hända nu så skulle vi garanterat veta det. :)

"Kycklingen " sa:

Har för mig att de har frågat förut, träffas här
i Sverige eller Thailand, har kanse fel

HAHA Jag lovar att ha på mig hv kalsingarna om det blir av.....

"Psydrop " sa:
HAHA Jag lovar att ha på mig hv kalsingarna om det blir av.....

Det var faktiskt mer gulligt än om jag skulle fått blommor. :wai:
Men så mycket ska du ändå inte behöva offra dej, jag trodde inte ens att du ägde ett par HV kalsonger, men där ser man du är en äkta smålänning innerst inne ändå. :)

Äger inga men tänkte om jag tar några standard och skriver hv med tuschpenna på dom.

Tro Wanpen har rätt..
frågan har nog varit ställd tidigare..
Men det rann väl kanske ut i sanden och då är det väl lämpligt att fråga igen? :laugh:

"Kycklingen " sa:

Det har säkert frågats innan om man vill ha en forumsträff i sverige eller Thaland.

Men om frågan har kommit upp om man har träffat medlemmar från chiamai innan har jag missat.

"Kycklingen " sa:
Det har säkert frågats innan om man vill ha en forumsträff i sverige eller Thaland.

Men om frågan har kommit upp om man har träffat medlemmar från chiamai innan har jag missat.
Vi skulle kunna köra live meeting, men då måste man vara vattenkammad för jämnan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp