Ishockey VM 2018

Diskussion i 'Ordet är fritt' startad av Berralund, 11 april 2018.

Taggar:
  1. Berralund

Berralund Forumvärd TS-teamet

Du får ursäkta @Krille men jag kunde inte vänta längre. Jag läste nämligen igår att Henrik Lundqvist står till förfogande för VM spel i Danmark. En otroligt viktig förstärkning, en väldsmålvakt inger respekt i motståndarna.

Micke.T, Mackfaktorn, Krille och 1 annan gillar detta.
  2. Matt82

Matt82 Aktiv medlem

Hockey VM kommer att bli oerhört spännande! Ska bli kul att tjejen får lära sig lite "Svensk kultur" under vm =) Ska också bli kul att svara på frågan "när spelar Thailand" 555

Micke.T, Lyco, eirkar och 2 andra gillar detta.
  3. Långeman

Långeman Forumveteran

Läq
    Läste i dag att han har en knäskada som skall undersökas först Besked om några dagar

eirkar gillar detta.
  4. Krille

Krille Forumräv

Det är lugnt Berra:), bara kör så det ryker. Jo jag har också läst att det kan bli en hel del spelare från NHL som vill komma och försvara guldet från ifjol. Hoppas speciellt på Klingberg och Erik Karlsson som tyvärr fick avsluta säsongen i Nhl tidigare pga. familjeskäl. Som sagt kan Henke, så blir "vi" en guldkandidat i Danmark.

Micke.T, eirkar och Berralund gillar detta.
  5. Berralund

Får verkligen hoppas att det inte är så farligt, han blir en klippa i kassen om han kan komma. Jag ser fram emot VM med stora förhoppningar och kommer dessutom vara hemma och ledig. Så det blir till att cementera fast arslet i soffan med Tableten i knäet och tjöta med er. Förhoppningsvis har frugan inga andra planer. :)

Micke.T och eirkar gillar detta.
  6. Matt82

Matt82 Aktiv medlem

Kanske en dum fråga men råkar Sverige-Vitryssland sändas på någon kanal i Thailand tror ni?

7. Hej främling! Visste du att om du blir medlem/loggar in så kan du se inlägg från forum och du kan se bilderna som finns i inläggen i fullstorlek! Ett medlemskonto fixar du på ett litet ögonblick och du kan använda din Facebook, Google eller Twitterkonto för snabb inloggning.
    :wai: :wai:
  8. Berralund

Se till att befinna dig i Sverige för att vara på den säkra sidan. ;)

Micke.T och Matt82 gillar detta.
  9. Matt82

Matt82 Aktiv medlem

Ja jag kan flyga hem över dagen och tillbaka ;) Tror nog att för dryga 10k som det lär kosta kan jag nog få en Thai att svettas till han har fått in den matchen i valfri bar 555

Micke.T, eirkar och Berralund gillar detta.
  10. Micke.T

Micke.T Forumvärd TS-teamet

Där hade jag valt Thailand alla dar i veckan:)
    Men vore det final mellan Frölunda- Malmö fick jag nog tänka 2ggr;)

Berralund och Lyco gillar detta.
  11. Matt82

Matt82 Aktiv medlem

Vore det Frölunda-Malmö i final skulle vi nästan haft en TS träff på en trevlig bar i Thailand och följt varenda match med kalla Chang :)

Berralund och Micke.T gillar detta.
  12. Lyco

Lyco Forumveteran

Ja, inför VM nu ligger jag lågt, blir väl vanliga våndan i grundspelet, ger mig den på att vi förlorar mot Vitryssland och så sitter vi där och svär och gormar ett tag och sedan kravlar sig Tre Kronor till slutspelet och vips blir vi mästarlag igen och vinner hela viddevitten:D

Berralund, Micke.T och Matt82 gillar detta.
  13. Micke.T

Chang vore en nödlösning om Leo va slut:Dkan ju inte sitta å dricka Coke Zero vid en sådan högtid;)

Matt82 och Berralund gillar detta.
  14. Matt82

Matt82 Aktiv medlem

Vad är det med Leo som jag fått intrycket att många inbitna Svenskar bosatta i Thai ska dricka? Jag får snart byta till Leo så folk slipper ha dubbla uppsättningar med öl när jag kommer på besök :p

Lyco och Micke.T gillar detta.
  15. Berralund

Tänk att ni kan offra så mycket för att få se Malmö spöa skiten ur indianerna. Offra var väl förresten fel ordval, satsa är nog bättre. :)

Lyco gillar detta.
  16. Micke.T

Tror det är för att Leo är så förbaskat god med is i:p:D

17. Matt82

Matt82 Aktiv medlem

Jag får nog provköra ett par Leo med is nästa helg ;)

Micke.T gillar detta.
  18. Berralund

Gör inte det, det är som att häda! :confused: :D

Långeman gillar detta.
  19. Lyco

Lyco Forumveteran

Nu är SHL över för denna gången, nästa år blir det andra bullar, Malmö har haft sitt roliga med VF för den här gången och också sista gången:D:p

Berralund gillar detta.
  20. Micke.T

Vi har en kaj under götaälvbron vid namn drömmarnas kaj:D;)provat den kajen nån gång?:)

Lyco gillar detta.
  21. Berralund

Nu skall vi kanske inte diskutera SHL i denna tråden men jag vill nog gärna se när det segrande laget tar på guldhjälmarna. Det är en fin avslutning på hockeyåret (bortsett från VM).

Laddar...

Dela sidan

Denna webbplats använder "cookies". Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av cookies. Några frågor på det?