island skrällde i fotboll

A

Anonyma

Gäst
Så jävla bra jobbat Island, där fick förrädarna en riktigt task spark, ska bli apkul å reta alla kaxiga Engelsmän i vinter, utspelade av lilla Island [emoji28] [emoji28] [emoji28]

Så jävla bra jobbat Island, där fick förrädarna en riktigt task spark, ska bli apkul å reta alla kaxiga Engelsmän i vinter, utspelade av lilla Island [emoji28] [emoji28] [emoji28]

Gläds verkligen med Island, men på vilket sätt menar du att England är förrädare?

Ja var inte illa, grattis @magunnar.
Frankrike kan ju dock bli svåra men de verkar ju kunna kämpa bra så kanske ingen omöjlighet?

Alvarligt var det väl inte en jätteskräll. England är ju inte bättre på plan bara i käften. De har aldrig vunnit någon stort mästerskap, förutom 1966 när de fick ett mål men bollen aldrig var inne.

Grattis Island, nu slår ni ut Frankrike av bara farten.

Hade Lasse Lagerbäck kunnat bli president på Island så hade han blivit det nu. En riktig bragd av ett litet land, denna Brexit gjorde riktigt riktigt gott. Grattis Island!

Du är velkommen, men jag tror att du som är kaffe älskare, drycker inte frugans instant kaffe. Hur som helst kommer att vara roligt att ses.
Jodå det duger. Men ni får komma och hälsa på oss också och jag tar med mig Zoegas. Visst skall det bli kul.

Och jag skall tillägga att kritiken inte är nådig här mot den engelska insatsen. Har lyssnat en del på BBC, man är inte glada

ISLANDS SAK ÄR VÅR!

Jag hörde man håller på med två namninsamlingar. En för att rösta igen på att lämna EU och en gör att spela om åttondelsfinalen. Båda pga felaktigt resultat.

Hade Lasse Lagerbäck kunnat bli president på Island så hade han blivit det nu. En riktig bragd av ett litet land, denna Brexit gjorde riktigt riktigt gott. Grattis Island!

Med tanke på att Wales fortfarande är kvar i turneringen så kanske vi inte ska kalla det Brexit riktigt än ;)

Liknande trådar

A
Svar
8
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
2
Visningar