Jävla bra feeling idag!!!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

andrejsdenruskige

Forumveteran
För ovanlighetens skull så känner jag mig på bra humör idag.
Klinkat lite gura, slappat, tagit några öl, lyssnar på musik av varierande slag.
Lagomt vrång och vresig är man dessutom :D

Har kollat blocket efter gitarrer och funderar på om man skulle ta upp sin gamla hobby.
Har fanimej lust att bygga mig en liten musikstudio, men frugan vill nog yttra sig i den frågan :eek:

Är härligt rastlös och hjärnan börjar jobba snart. Kan bli en bra dag.

"andrejsdenruskige " sa:
För ovanlighetens skull så känner jag mig på bra humör idag.
Klinkat lite gura, slappat, tagit några öl, lyssnar på musik av varierande slag.
Lagomt vrång och vresig är man dessutom :D

Har kollat blocket efter gitarrer och funderar på om man skulle ta upp sin gamla hobby.
Har fanimej lust att bygga mig en liten musikstudio, men frugan vill nog yttra sig i den frågan :eek:

Är härligt rastlös och hjärnan börjar jobba snart. Kan bli en bra dag.

Blir bara glad av sådana inlägg! Klart du ska bygga din musikstudio! Skit i frugan!

Jo. Det behövs inte så mycket mer är instrument nu förtiden.
Sitter med 3st mac'ar hemma men har bara en gammal nylonare.

El-gura bör införskaffas och sedan kan man sno farsgubbens Roland Keyboard...eller köpa en.

Vad mer behövs?
Tips mottages gärna

"andrejsdenruskige " sa:
Jo. Det behövs inte så mycket mer är instrument nu förtiden.
Sitter med 3st mac'ar hemma men har bara en gammal nylonare.

El-gura bör införskaffas och sedan kan man sno farsgubbens Roland Keyboard...eller köpa en.

Vad mer behövs?
Tips mottages gärna
Men hallå! Har du Mac så har du ju Garageband i iLife-paketet som ingår när man köper en Mac.
Det är ju bara att sätta igång och komponera :)
Köper du en el-gura kan du koppla in den via en adapterkabel till Macen och spela solot själv. Skaffa sedan en mic och lägg på sångstämmor.

Garageband är skitkul!

"zMacen " sa:
Men hallå! Har du Mac så har du ju Garageband i iLife-paketet som ingår när man köper en Mac.
Det är ju bara att sätta igång och komponera :)
Köper du en el-gura kan du koppla in den via en adapterkabel till Macen och spela solot själv. Skaffa sedan en mic och lägg på sångstämmor.

Garageband är skitkul!

Jo, det var det jag tänkte. Att spela in med nylon via kamera mic'en är ingen höjdare.

Klaviatur+gitarr och kanske en line6 så har man ju en bra start. Ca 12000:- så har man halv bra saker

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp