Jag behöver lite hjälp för alla skrattar åt mig.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
P

pompelipossa

Gäst
Jag har upptäckt ett litet problem. Efter att försökt själv och sen via länkar här hittat en översättning av mitt namn till Thai. Det tråkiga är att jag heter Tom och i Thai blir det ทอม Tyvär så tycks det betyda tomboy vilket inte är så roligt för mig men för andra. Finns det nåt annat sätt att skriva det på Thai eller får jag leva med det?

Sen undrar jag hur man skriver Toms resa i Thailand

Tackar på förjhand.

S

Shaowpanyaa

Gäst
Re: Jag behöver lite hjälp för alla skrattar år mi..

""pompelipossa" " sa:
Jag har upptäckt ett litet problem. Efter att försökt själv och sen via länkar här hittat en översättning av mitt namn till Thai. Det tråkiga är att jag heter Tom och i Thai blir det ทอม Tyvär så tycks det betyda tomboy vilket inte är så roligt för mig men för andra. Finns det nåt annat sätt att skriva det på Thai eller får jag leva med det?
1.ธอม
2.ฒอม

Sen undrar jag hur man skriver Toms resa i Thailand

Tackar på förjhand.
การท่องเที่ยวของธอมในประเทศไทย :wai: Gaan tong ti-o korng Tom nai pra-tet Thai

Shaowpanyaa

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Trådstartare Liknande trådar Forum Svar Datum
S besöksvisum behöver lite hjälp Uppehållstillstånd och visum mm 27
P Behöver er hjälp till en studie Ordet är fritt 14
Thaifiskaren Behöver lite hjälp med bilder o prisuppgifter på ett mur bygge Bygga hus i Thailand 21
R Behöver hjälp angående fruns resedatum till Sverige. Uppehållstillstånd och visum mm 43
A Behöver hjälp! Allmänt thailandforum 12
A Ska göra en tatuering men behöver hjälp med översättning av tre ord till thailändska Språkhörnan 1
A Behöver hjälp med översättning.... Språkhörnan 2
L ...tror jag behöver hjälp... Språkhörnan 4
L Vilka dokument behöver vi får att gifta oss i Swe? Allmänt thailandforum 23
PanPan Vilka behöver rapportera och vilka behöver inte rapportera 24h. Uppehållstillstånd och visum mm 530
Jo-Be Klockan du inte behöver ändra till sommartid.. Ordet är fritt 2
D Behöver tips! Allmänt thailandforum 12
P Dash cam. Behöver tips Ordet är fritt 1
Lara Croft Thailand: Tsunamisystem behöver underhåll Thailändska Nyheter 13
A Är det rimligt att tjejen behöver 35000B för att fixa besöksvisum? Uppehållstillstånd och visum mm 46
A Utbytesstudent från Thailand behöver värdfamilj! Allmänt thailandforum 0
S Schengenvisum, vilket visum behöver min fru? Uppehållstillstånd och visum mm 36
P Kära forummedlemmar, behöver ert stöd Ordet är fritt 35
jp Resa till Vietnam (Behöver tips för spara tid o pengar) Asienforum 19
Långeman Så här mycket behöver man dricka Allmänt thailandforum 7
freethinker Vilka dokument behöver sökande uppvisa vid UT intervju? Uppehållstillstånd och visum mm 15
K Jag behöver nåon att bli min rese kamrat....... Allmänt thailandforum 10
A Behöver en Översättning av detta Språkhörnan 0
A jag behöver råd, var ska jag göra först innan jag kör igång importföretag i bk? Allmänt thailandforum 0
M Khao Lak! Hjälp sökes! Expat i Thailand 0
KalmarSupergirl Hjälp! Uppehållstillstånd för besök längre än 90 dagar Uppehållstillstånd och visum mm 29
Isan Lover Nationalpark i Surat Thani har upptäckt många utrotningshotade djur med hjälp av kameror. Thailändska Nyheter 5
Grannen Olsson Hjälp oss översätta forumet till perfekt svenska Teknikrelaterat 17
Krister Hjälp i Pattaya Pattaya forum 9
R Hjälp och reflektion kring tankar och planer på att flytta till thailand Allmänt thailandforum 94
J Thai > Besöka mig i Sverige 2018? Hjälp? (Ej gifta) Uppehållstillstånd och visum mm 33
P Hjälp med antal "rökelsepinnar" Allmänt thailandforum 3
Långeman Dataproblem !! Var söker jag hjälp Allmänt thailandforum 40
S Lite hjälp om buddismen värdekonflikter Thailändsk kultur och traditioner 30
A Hjälp Allmänt thailandforum 33
R Uppehållstillstånd, försörjningskrav, hjälp på traven Uppehållstillstånd och visum mm 2
A Hjälp en vilsen själ att förstå hur man ordnar uppehållstillstånd / medborgarskap till sin tjej. Uppehållstillstånd och visum mm 4
P Hjälp mig, era turister! 555 Thailändskt reseforum 33
D Hjälp att hitta bok (หุบเขากินคน) Allmänt thailandforum 3
A Kameror och fotografering. Hjälp och goda råd. Teknikrelaterat 22
T Hjälp med översättning av dok. Allmänt thailandforum 2
R Jag förstår inte detta språk.... hjälp :-) Språkhörnan 3
R Hjälp med översätta detta? Språkhörnan 5
S Hjälp en vilsen: Hur flytta till Thailand med gott om kontanter? Uppehållstillstånd och visum mm 52
R Vi ska flytta till Thailand om 2 år, Har ingen aning, Hjälp!!!! Allmänt thailandforum 37
Lara Croft Desperata bönder söker hjälp från kungen att få betalning för sitt ris Thailändska Nyheter 0
P hjälp med öersättning Språkhörnan 10
Grannen Olsson Göra vin med hjälp av Saftmaja Ordet är fritt 3
Kycklingen Hjälp Teknikrelaterat 5
A Phod - Blomma? Hjälp! Språkhörnan 3
Liknande trådar

Topp