Jag förstår inte detta språk.... hjälp :-)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Relaxad

Nykomling
Vad sägs???? Och vet ni något bra sätt att börja förstå sådana här skrivelser? Översättningsprogrammen rör bara till det tycker jag.

มีอะไรจะบอกบักมาตินมามื้อนี้เป้เอยตำจกดากให้มันมันคือเป็นเกย์วะงึดว่าสิบ่เฮ็ดเห็นเงินพันเลยอดบ่ไดงึดหลายเธอไดจกดากมันบ่

Vad sägs???? Och vet ni något bra sätt att börja förstå sådana här skrivelser? Översättningsprogrammen rör bara till det tycker jag.

มีอะไรจะบอกบักมาตินมามื้อนี้เป้เอยตำจกดากให้มันมันคือเป็นเกย์วะ งึดว่าสิบ่เฮ็ดเห็นเงินพันเลยอดบ่ไดงึดหลายเธอไดจกดากมันบ่

Thai2english.com kommer inte hjälpa mycket då 80% av orden är Lao/isaan.
Något i still med "har du något att säga Martin, 'Svära svära' är du gay eller? Någonting om tusen baht och någonting mer om att "du" kanske har mer uppstoppat i baken" (eller något liknande)
Sorry, men jag är usel på Lao/Isan förutom Sisaket-Khmer style. Annars bara "Riks-Thai" för mej.
Inte direkt ett muntert meddelande och är inte helt säker på om du vill ha det översatt helt här heller då det känns rätt privat(?) (ok, Facebook har ju tänjt på gränserna rätt rejält när det gäller vad folk anser är privat eller inte nu för tiden)

Relaxad har redan fått översattshjälp av mig (privat och gratis) och det ledde till mer översättning under en månad, fram till 19 mars för att vara exakt.

Därmed tycker jag att vi kan avsluta denna tråd.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

D
Svar
105
Visningar
8 K
Anonymius
A
A
Svar