Jobba på Distans i Thailand med grundlön

R

Robin

Gäst
Hej Allihopa!
Jag och några vänner har jobbat i Thailand och övriga Asien med distansjobb.
Vi har erfarenhet av försäljning och bredband, det är det som behövs.
Man kan arbeta 20/h per vecka, valfria timmar i princip och ha en grundlön på 7500 SEK plus cash för vaje bokat möte. Allt är över IP telefoni så inga räkningar på mobilen eller något.
Fungerar super.

Skicka Cv till job@whereuare.se så kan jag leda er vidare, nästa steg är intervju över Skype.

Guld med distansjobb faktiskt, åk var du vill och ta med dig jobbet.

Bara hojjta om någon har frågor
Robin

1400 baht per timme låter inte dåligt för jobb i thailand.

Pension är ju en viktig bit för framtiden och att den inbetalas utöver lönen.

Senast ändrad:
Kan nöja mig grundlönen på 7500kr och skita i provisionen helt. 4 timmar per dag kan jag sitta av vid poolen och sen är man ledig resten av dagen.

Kan nöja mig grundlönen på 7500kr och skita i provisionen helt. 4 timmar per dag kan jag sitta av vid poolen och sen är man ledig resten av dagen.
Ha, ha, ha... Sitta och ringa på måfå och hoppas ingen svarar... :nod::nod:

Skulle någon svara ropar man bara:
- God morgon.. Detta är Veiron i ottan, Vem är det jag tjatar med... Ha, ha, ha...

Veiron.jpg

Ska jag vara ledig 20t/ dag så måste jag ha bättre lön än 15k i månaden.
Får väl gnola på här

tycker 7500 plus provision, säg 15.000 kronor. Det skulle jag säga är en helt klart duglig peng för dom timmarna samt att du kan bo i Thailand?..
Fast, du måste kunna sälja. kan du kanske inte ;) ?

1400 baht per timme låter inte dåligt för jobb i thailand.
Det är måndaslön första månaden, efter det kan du välja att plocka ut veckolöner.

Grundlön/garanti lön är på 7.500 kronor. Om du skulle tjäna så lite skulle du tyvärr inte vara kvar. Du kan räkna med det dubbla om du har drivet och erfarenheten :)

tycker 7500 plus provision, säg 15.000 kronor. Det skulle jag säga är en helt klart duglig peng för dom timmarna samt att du kan bo i Thailand?..
Fast, du måste kunna sälja. kan du kanske inte ;) ?

Jag vet inte om jag har lust att överleva i Thailand för dom pengarna.
Och nej, telefonförsäljning eller försäljning över huvudtaget är inte riktigt min grej.

15000 lever man helt ok på om man inte har en familj att försörja.
Men jobba som telefon försäljare är nog ingen som fixar nån längre tid.

15000 lever man helt ok på om man inte har en familj att försörja.
Men jobba som telefon försäljare är nog ingen som fixar nån längre tid.
Nja, ska man lägga till utgifter som skatter, reskostnader för visarun och visum. Utgifter för internet mm., fast man har anställningsavtal med ett svenskt företag från summan så blir det magert.

Liknande trådar

N
Svar
0
Visningar
959
N
A
Svar
3
Visningar
2 K