Julklappstips :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
G

Gazton

Gäst
Julklappstipps
Denna "Boll" är menat för barn över 6år.
Men jag kan lova er att det även roar vuxna barn. Min son fick den på sin födelsedag i början av december. nu slåss mina gäster (Stora som små) över den. Den innehåller 138st olika banor (Jag har klarat en!!!) Skitkul, och lite beroende framkallande.
Man kan googla "Addictaballs" för mer uppgifter.
/Gazton

Pussel i form av en labyrint som tvingar dig att tänka i 360 grader. För silverkulan genom Addictaballs mångfärgade labyrint.

imagesCAHP6ZEK.jpg

Har du någon länk så man kan läsa lite mer om dne kanske? Verkar spännande.

Nästa fluga kanske?

---
Då Rubriks kub var inne, landade vi på taket med bilen i vinterhalkan. Direkt efter att vi konstaterat att det inte var några allvarliga personskador, frågade kompisen oroligt:
-Hur gick det med Rubriks kub? :)

Ja e så glad att ja inte e här när julen o den stressen kommer då kommer ja att som vanligt att vara i LOS me frugan o hennes grabb o han e de lätt o göra lycklig inte som dom bortskämda barnen här hemma jo ja vet har en drös här hemma

"glimten66 " sa:
Ja e så glad att ja inte e här när julen o den stressen kommer då kommer ja att som vanligt att vara i LOS me frugan o hennes grabb o han e de lätt o göra lycklig inte som dom bortskämda barnen här hemma jo ja vet har en drös här hemma

Det är ju så det skall gå till. Hade vi bara haft råd så, men biljetterna är för dyra vid den tiden.

De handlar bara om prioritet helt enkelt visst biljetterna e dyrare under den tiden men vill man så kan man hitta billiga biljetter men själv bryr ja mig inte om o leta för ja vill åka me thai o inga andra

"glimten66 " sa:
De handlar bara om prioritet helt enkelt visst biljetterna e dyrare under den tiden men vill man så kan man hitta billiga biljetter men själv bryr ja mig inte om o leta för ja vill åka me thai o inga andra
Köper du fortfarande av Peter?? Han var ju kanon när vi skulle ner, nä säger han vänta lite så får vi se och vi tjänade ett par tusen. Det var ett bra tips :thumbsup:

Ja då Rolf handlar alla mina resor av peter även när ja suttit i thailand o vill ha biljett till tanten så har ja ringt honom han brukar allti lyckas att trolla fram bra priser

denna gång har ja inte bokat än men ja kolla de me honom för ja vet min bror backa på priset när han ville åka så han åker ett par dar tidigare då maila ja peter o kolla va ja skulle få ge :) kan säga att ja hade tagit dom dagarna som min bror ville ;)

"glimten66 " sa:
Ja då Rolf handlar alla mina resor av peter även när ja suttit i thailand o vill ha biljett till tanten så har ja ringt honom han brukar allti lyckas att trolla fram bra priser

denna gång har ja inte bokat än men ja kolla de me honom för ja vet min bror backa på priset när han ville åka så han åker ett par dar tidigare då maila ja peter o kolla va ja skulle få ge :) kan säga att ja hade tagit dom dagarna som min bror ville ;)
Det är bara att hoppas att han stannar kvar på firman länge :)
Vi lär ju inte komma iväg förrän till sen vinter, men den som väntar på nåt gott........

"Rolf " sa:
Det är bara att hoppas att han stannar kvar på firman länge :)
Vi lär ju inte komma iväg förrän till sen vinter, men den som väntar på nåt gott........

Rolf de kommer han att göra den här gruppen som öppna denna butik kommer alla ifrån JADE Travel ja har pratat me dom andra me o dom ger lika bra priser dom me dom tar go tid på sig o gör allt för oss som vill ner :) så för mig finns bara dom

"glimten66 " sa:
Rolf de kommer han att göra den här gruppen som öppna denna butik kommer alla ifrån JADE Travel ja har pratat me dom andra me o dom ger lika bra priser dom me dom tar go tid på sig o gör allt för oss som vill ner :) så för mig finns bara dom
Utan tvekan, jag kommer då hänga på när vi ska ner. Fck du nåt plus i kanten för tipdet. Om inte så kommer det nu :D

Julklappar, det får väl bli nåt som man själv har nytta av. Så det blir väl ett presentkort på en helrenovering av frugan. Bruka vara väl investerade pengar :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp