kändisar i thailand

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Hejsan, från och med maj i år och fram till och med oktober så befinner sig Jean claude van damme i thailand/bangkok och spelar in en kärleks/drama film om hur en västerlänning blir kär i en thai tjej och dess komplikationer som detta kan medföra. Den kommande filmen har titeln: Full love

Är det någon som sett han eller eller hört någon annan kändis som man kanske kan "springa" på därnere nu i dagarna??

Mjo... Du har Mikael Håfströms kommande film Shanghai med bland annat Jeffrey Dean Morgan, John Cusack, Ken Watanabe och Chow Yun-Fat :) Men vet inte vilka scener, eller ens vilka av dessa som har scener i Bangkok.
Street Fighter: The Legend of Chun-Li med bland annat Kristin Kreuk, Moon Bloodgood, Michael Clark Duncan är oxå filmat där nere. Men troligen är inspelningen avslutad.

Tackar, det verkar som att fler och fler upptäcker thailand som filmställe samt att ett flertal thai filmer är på väg ut i västvärlden då dom är grymt bra gjorda.
Det vore lite "fränt" att stöta på någon kändis när man ändå är 1000mil hemifrån.

Absolut.. Finns många filmer som har spelat in en eller flera scener i Thailand :) Större delen av senaste Rambo filmen är ju inspelad i Chiang Mai.

Jag stötte på Jean claude van damme utanför mitt hotell i pattaya (welcome plaza) där dom höll på att spela in filmen jag pratade om och fick med han på bild då jag kom så nära som 3 meter ifrån han innan livvakten föste bort mig.
Så nu har jag äntligen träffat min idol. Helt sjukt kändes det.
av alla ställen på jorden så sker det exakt samtidigt på exakt samma plats exakt samtidigt när jag går med tjejen som jag är där nere utav alla miljoner ställen i thailand.
bilder på han finns på min hemsida nu och även andra bilder på resan
www.helgonet.ath.cx

Måttligt avundsjuk är man nu då. Nå sånt lär ju aldrig hända en själv :p Men men.. man vet aldrig.. Full Love.. Action drama regisserad av han själv. Får se om de blir nåt att se sen då :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp