A
Anonym
Gäst
vi hade tänkt oss till koh lanta nu i slutet av oktober men så börjar vi få andra griller i hjärnan. ska vi åka till koh lanta eller kao lak.
vi har varit många ggr på koh lanta och vi vet att vi älskar att vara där,
och kao lak har vi också varit men bara en gång, mitt på sommaren under lågsäsong och vi fick ett häftigt regnoväder vilket resulterade att vi stack snabbt vidare till phuket och detta var före tsunamin. vi har pratat flera ggr om att åka tillbaka men det har liksom inte blivit av.
Är det dags nu????
vi har ev. tänkt att åka till kao sok - nationalparken och paddla och ev. ta en tur till similan.
har du varit där? Du kanske har bra tips....
kanske man ska ta phangna bay i stället. någon som varit där??
jag älskar småöarna utanför lanta och skulle gärna bo en natt på någon liten paradisö. den behöver ju inte ligga utanför lanta utan kanske i närheten av phangna eller kao lak.
har du tips så berätta gärna...
ha re gött
marianne
vi har varit många ggr på koh lanta och vi vet att vi älskar att vara där,
och kao lak har vi också varit men bara en gång, mitt på sommaren under lågsäsong och vi fick ett häftigt regnoväder vilket resulterade att vi stack snabbt vidare till phuket och detta var före tsunamin. vi har pratat flera ggr om att åka tillbaka men det har liksom inte blivit av.
Är det dags nu????
vi har ev. tänkt att åka till kao sok - nationalparken och paddla och ev. ta en tur till similan.
har du varit där? Du kanske har bra tips....
kanske man ska ta phangna bay i stället. någon som varit där??
jag älskar småöarna utanför lanta och skulle gärna bo en natt på någon liten paradisö. den behöver ju inte ligga utanför lanta utan kanske i närheten av phangna eller kao lak.
har du tips så berätta gärna...
ha re gött
marianne