Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag satt utomhus i en bar på Filippinerna när en kokosnöt brakade ner på ett bord några meter bort. Fy sjutton vad nära det var att man hade fått rusa iväg och byta kalsonger den gången. Dom hade säkert missat den nöten när palmerna rensades tidigare, barägaren var lätt chockad.
Jag satt utomhus i en bar på Filippinerna när en kokosnöt brakade ner på ett bord några meter bort. Fy sjutton vad nära det var att man hade fått rusa iväg och byta kalsonger den gången. Dom hade säkert missat den nöten när palmerna rensades tidigare, barägaren var lätt chockad.
Råkade ut för nästan samma sak på Phi Phi Island 1999, när vi var på honeymoon och min dåvarande fru fick en kokosnöt max en meter från sig. Dagen efter tog de ner alla andra mogna och min fru fick en färsk som de öppnade.
Var i Filippinierna, Sabang Beach, och plockade kokosnötter. Det var inte så lätt att ta emot dom med händerna. Så jag skulle inte velat ha en sådan ramlandes ner på mig.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.