Kina town i bangkok

A

anna-lisa

Gäst
någon som vet vart dom säljer bra fake louis vuitton väskor i china town i bangkok?

Atom

Aktiv medlem
anna-lisa varför stavar du chinatown olika i rubriken och i ditt inlägg? I rubriken skriver du med K och i ditt inlägg skriver du med ch men du särskriver chinatown? Är du illiterat?
Varför börjar du meningar med versaler samt skriver Chinatown med versal, varför stavar du illitterat med bara ett ”t”; är du illitterat?

kurant

Forumveteran
någon som vet vart dom säljer bra fake louis vuitton väskor i china town i bangkok?
Bara att fråga dig fram, är det större volymer så är Chinatown rätt ställe. Enstaka artiklar säljer inte alla men allt finns att köpa.
Pruta gäller och tålamod,men är det en väska så är inte en blåsning på 25kr hela världen.

Ubon

Forumveteran
Varför måste man vara så noggrann med språket? TS bad om råd, inte om rättning. Här får en ny medlem en örfil istället för ett välkomnande. :(
Helt rätt Berra, ett fel, hon borde ha 2 örfilar, läs vad det är hon frågar efter, hon frågar efter kopior av original, fakeprodukter, med detta så underhåller hon kriminella, och vilka tror Du syr dessa kopior, tror Du att dom har jysta löner? tycker nog att anna-lisa ska spara sina pengar och spendera några kronor på konsum, köp några plastpåsar, dom fyller samma funktion, sicket skit....tror Du att Du själv skulle bli glad om någon kopierade något som Du själv med formskydd har skapat, och säljer detta till en bråkdel av ditt utpris?

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Helt rätt Berra, ett fel, hon borde ha 2 örfilar, läs vad det är hon frågar efter, hon frågar efter kopior av original, fakeprodukter, med detta så underhåller hon kriminella, och vilka tror Du syr dessa kopior, tror Du att dom har jysta löner? tycker nog att anna-lisa ska spara sina pengar och spendera några kronor på konsum, köp några plastpåsar, dom fyller samma funktion, sicket skit....tror Du att Du själv skulle bli glad om någon kopierade något som Du själv med formskydd har skapat, och säljer detta till en bråkdel av ditt utpris?
Nej absolut och jag ogillar starkt denna hantering. Men man kan ju framföra sin kritik och sina synpunkter på ett snyggt sätt och inte angripa språket. Det har inte med saken att göra.

Fake handeln är smutsig och skall absolut inte uppmuntras, det insåg jag för längesen. Men kritik framförd på rätt sätt ger alltid bättre effekt.

Tulpan

Medlem
Nej absolut och jag ogillar starkt denna hantering. Men man kan ju framföra sin kritik och sina synpunkter på ett snyggt sätt och inte angripa språket. Det har inte med saken att göra.

Fake handeln är smutsig och skall absolut inte uppmuntras, det insåg jag för längesen. Men kritik framförd på rätt sätt ger alltid bättre effekt.
Varför särskriver du "fakehandel"?

A

Anonym

Gäst
Nu en begäran till admin: Vänligen radera mitt konto med omedelbar verkan. Allt jag skrivit skall bort. Skall inte finnas nåt kvar. Har en längre tid tittat in nu och då, inte skrivit så mycket, men blivit allt mer säker på att här vill jag inte längre vara med.

Tulpan

Medlem
Nu en begäran till admin: Vänligen radera mitt konto med omedelbar verkan. Allt jag skrivit skall bort. Skall inte finnas nåt kvar. Har en längre tid tittat in nu och då, inte skrivit så mycket, men blivit allt mer säker på att här vill jag inte längre vara med.
Oj, rättstavning kan vara känsligt för vissa.:rolleyes:

kurant

Forumveteran
Läs forumreglerna.
Det du postat och skrivit är inte din egendom.
Skicka PM om avregistrering till Admin.

Trådstartare Liknande trådar Forum Svar Datum
Isan Lover Ytterligare 2 ubåtar köps in ifrån Kina. Thailändska Nyheter 26
Isan Lover Kommer Kina att ta över Thailands exportmarknad i Laos, Burma, Kambodja och Vietnam? Funderingar och betraktelser 10
Isan Lover Drönare för passagerartrafik i Kina Allmänt thailandforum 14
Isan Lover Kraftverksdammar i Kina och Laos torrlägger Mekongfloden. Thailändska Nyheter 58
Audirs2 Kina bygger ny Viking färja! Asienforum 4
J Kina bilder Asienforum 6
J Min resa Till Kina Asienforum 11
A Kina Ordet är fritt 3
S Svenska Miss Thailand Bär OS Fanan i Kina Allmänt thailandforum 0
PanPan Ministry picks sites in Pattaya, Ayutthaya and Khon Kaen to integrate mass transit and town planning Pattaya forum 0
A China Town i Bangkok. Bangkok forum 6
E Krabi Town (Här är lite bilder från Krabi Town) Krabi forum 7
Tallviking Nya supertågstationen Bang Sue i Bangkok klar 2021 enligt plan Thailändska Nyheter 2
Isan Lover Anställd på Anti-korruptionsmyndigheten drog pistol mot Taxi-chaufför i Bangkok. Thailändska Nyheter 0
Audirs2 Hotell i Bangkok? Bangkok forum 152
thaikonsult Nya öpettider hos VFS Globals ansökningscenter i Bangkok Uppehållstillstånd och visum mm 0
Isan Lover 100 000 osålda lägenheter i Bangkok. Thailändska Nyheter 35
Lung-Nok Skjutning i Bangkok Thailändska Nyheter 3
Matt82 Fira jul i Bangkok Thailändska Nyheter 0
Isan Lover Bangkok rasade på listan över bästa stad för Expats 2019. Expat i Thailand 88
A Bangkok . Bangkok forum 70
Isan Lover Dansk Jul Bazaar i Bangkok. Allmänt thailandforum 0
Isan Lover Indisk man utklädd till Lufthansa Pilot greps i Bangkok. Thailändska Nyheter 1
Isan Lover Kanaler (klongs) renoveras i Bangkok. Bangkok forum 0
Peson Passera Bangkok på moppe Allmänt thailandforum 191
Isan Lover Thai sätter in Airbus A350-900XWB mellan Arlanda och Bangkok. Thailändskt reseforum 6
Isan Lover 4 nya Skytrain stationer öppnas i Bangkok. Bangkok forum 1
K Rangsit Bangkok Allmänt thailandforum 6
Isan Lover Vietjet börjar flyga Udon Thani-Bangkok, Udon Thani-Chiang Rai. Isaan forum 3
Isan Lover Regeringen överväger att flytta ifrån Bangkok till en ny huvudstad. Thailändska Nyheter 1
Isan Lover Thailands egen Greta Thunberg heter Ralyn ”Lilly” Satidtanasarn och kommer ifrån Bangkok. Allmänt thailandforum 170
Isan Lover Bombdåd i Bangkok. Thailändska Nyheter 37
PanPan Gratis cancer screening på Bangkok hospital Pattaya forum 21
Matt82 Tips på tandläkare i Bangkok? Thailändskt reseforum 0
Isan Lover Taxichaufför i Bangkok överföll två utländska kvinnor med järnrör. Bangkok forum 7
PanPan Svensk som planera kanalerna i Bangkok. Allmänt thailandforum 13
Isan Lover Ännu en av marknaderna i Bangkok har nu rivits. Thailändska Nyheter 12
Isan Lover Svensk restaurang i Bangkok. Matprat (Thailändska köket) 5
Isan Lover Ny stadsdel planeras i Bangkok. Bangkok forum 33
N Svenskar runt Bangkok Allmänt thailandforum 18
Isan Lover Separata filer för MC i Bangkok skulle kunna minska dödsolyckorna där med 82%. Thailändska Nyheter 33
Isan Lover Bangkok bland asiens 10 dyraste städer. Bangkok forum 10
Isan Lover Thailand 23 mest förorenade landet i världen, Bangkok 24 mest förorenade staden i världen. Thailändska Nyheter 150
A Bangkok has now become the second most expensive city to live in Allmänt thailandforum 18
PanPan Tips på restaurang, nyår i bangkok. Bangkok forum 10
Luffaren Lägenheter i Bangkok Expat i Thailand 0
Isan Lover Begränsningar för utlänningar att köpa bostäder i Bangkok ? Bangkok forum 53
T skottlossning bangkok, 2 turister döda, 5 turister skadade. Thailändska Nyheter 43
A Bil eller MC över Chao Phraya river i Bangkok Allmänt thailandforum 34
Isan Lover Saknad nyckel ledde till översvämning i Bangkok. Thailändska Nyheter 0

Liknande trådar

Topp