Kock skjuten av polisman.

Joker

Forumveteran
En Kock som arbetar på ett större välkänt hotell i Pattaya skjuten av en polisman vid namn Zen , Åklagaren vill ha tillgång till hotellets kameror men nekas .

MVH från Thainyheterna och från en Polack som inte kan förstå Thai ;)

ta3514

Medlem
En Kock som arbetar på ett större välkänt hotell i Pattaya skjuten av en polisman vid namn Zen , Åklagaren vill ha tillgång till hotellets kameror men nekas .

MVH från Thainyheterna och från en Polack som inte kan förstå Thai ;)
Det här finns ju redan på engelska och du länka inte från sidan du såg det.

Samt att en familje medlem till den skjutna inte tror att den skjutna blev skjuten just i självförsvar som polisen just sa, polisen påstår att den skjutna försökt hugga polisen det var då polisen sköt i självförsvar. Polisen blev kniv skuren dock.

Joker

Forumveteran
Polisen blev kniv skuren dock. ??? Jaså du kan Engelska , det kan inte jag , jag kan bara Thai och Svenska samt Finska , Tyska , sorry glömde Polska :p
Jag hörde det på Thainyheterna , brukar du länka till vad du hör ?? :rolleyes:

ta3514

Medlem
Ja den skjutna försökte hugga polisen men lyckades endast skura han med kniven på handen.
sorry trodde du hade sett detta på Internetet på thai sida my bad.

Och man brukar väl inte skriva på nyhets forum om saker man hör, utan från nyhets artiklar men men kanske bara jag som tycker så.

du kan ju lätt ha läst det på engelska sen kommit hit och skrivit det här för att bevisa att du kan thai.
Men blir tveksam att du kan thai när du redan skrivit att du inte kan thai

MVH iq befriade pk sossen

Joker

Forumveteran
Nu kom det, hur mogen är du, kallar folk iq befriade och pk, sossar, idiot.
känns som om att man skriver med ett barn.
Fortfarande inte läskunnig , jag skrev citat :
Kanske jag, eller nån annan är :rolleyes:Märkligt hur du tolkar Svenska språket ... Och nej , Jag är för vuxen för "livets hårda skola" Ojoj så självmarkerande du är
Nu lägger jag ner detta totalt meningslösa . lägga tid på ..... ger inget ;)

nmax

Forumveteran
Ja den skjutna försökte hugga polisen men lyckades endast skura han med kniven på handen.
sorry trodde du hade sett detta på Internetet på thai sida my bad.

Och man brukar väl inte skriva på nyhets forum om saker man hör, utan från nyhets artiklar men men kanske bara jag som tycker så.

du kan ju lätt ha läst det på engelska sen kommit hit och skrivit det här för att bevisa att du kan thai.
Men blir tveksam att du kan thai när du redan skrivit att du inte kan thai

MVH iq befriade pk sossen
Brukar man inte skriva om saker man hör? :eek:

Topp