köpa bil

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

in-ka

Forumveteran
nån som vet om någon bil till salu gärna runt khonkaen kalasin udonthani, max max 200,000bath obs automat,

ring 0885376828
 
"Phonta " sa:
200.000 thbt far du inte mycket for i detta land ,en skrothog.... ;)
det tror jag nog ska gå att hitta, blev erbjuden en CHEVROLET ja det ä väll en opel men ändå för 200,000 men tyvärr en manuell, också en 07 Honda Jazz som gatt 8900 mil for 200,000 också manuell tyvärr, så det finns nog om man letar, ingen av dessa tror jag var några skrotbilar, chevan (opeln) har jag sett var mycket fin,
 
"in-ka " sa:
det tror jag nog ska gå att hitta, blev erbjuden en CHEVROLET ja det ä väll en opel men ändå för 200,000 men tyvärr en manuell, också en 07 Honda Jazz som gatt 8900 mil for 200,000 också manuell tyvärr, så det finns nog om man letar, ingen av dessa tror jag var några skrotbilar, chevan (opeln) har jag sett var mycket fin,
Va e problemet med manuell? Du e väl svenne och kan köra allt med hjul på ;)
 
"in-ka " sa:
det tror jag nog ska gå att hitta, blev erbjuden en CHEVROLET ja det ä väll en opel men ändå för 200,000 men tyvärr en manuell, också en 07 Honda Jazz som gatt 8900 mil for 200,000 också manuell tyvärr, så det finns nog om man letar, ingen av dessa tror jag var några skrotbilar, chevan (opeln) har jag sett var mycket fin,

Gå in på länken jag gav dig och leta. Finns en massa filter som du kan använda dig av.
 
"bson " sa:
Va e problemet med manuell? Du e väl svenne och kan köra allt med hjul på ;)
jo "svenne" ä jag väll men jag har alldrig varit lantbrevbärare dvs kört bil sittandes på "fel" sida, desutom är ju trafiken annorlunda här, pluss att min fru vill köra och hon kan bara köra automat, i sverige har jag gjort i ordning en mopedbil åt henne, hon lyckades att ta moped-kort för 2 år sen,
 
"in-ka " sa:
tack men min thailändska är inte någe vidare = kan ingenting, har provat, ska försöka i morron igen

Jag kan inte heller thai. Men jag tycker att sidan är tillräckligt logiskt uppbyggd så att man klarar sig genom att gissa sig fram.
Lägger upp en ny länk när jag filtrerat åt dig.
 
:eek:
"bson " sa:
Va e problemet med manuell? Du e väl svenne och kan köra allt med hjul på ;)

Jag har bara kört med manuell låda i Thailand (Chevrolet) och det är inte så svårt som man kan tro, jag blev faktiskt överraskad. Det värsta är trafiken och alla moppar / MC som far runt kors och tvärs, en del är rena kamikazepiloterna. :eek:
 
Jag har haft två toyotor i Thailand. Nu har jag en honda jazz automat. Det kostar mer att köra den än min gamla Tiger 3.0 och går sönder med jämna mellanrum. Visserligen är det inte dyrt att laga en Honda i Thailand men jag kommer garanterat inte att skaffa en ny. Det blir nog en Toyota Vios, Fortuner eller om jag har tur och blir rik, en mercedes...
 
"in-ka " sa:
det tror jag nog ska gå att hitta, blev erbjuden en CHEVROLET ja det ä väll en opel men ändå för 200,000 men tyvärr en manuell, också en 07 Honda Jazz som gatt 8900 mil for 200,000 också manuell tyvärr, så det finns nog om man letar, ingen av dessa tror jag var några skrotbilar, chevan (opeln) har jag sett var mycket fin,


En Honda Jazz 07 som gått så litet för 200000 thbt , skit ,den vill jag ha
 
"Phonta " sa:
En Honda Jazz 07 som gått så litet för 200000 thbt , skit ,den vill jag ha

NEJ det vill inte jag ha iaf. Inte en bil för det priset, men det är klart om man har tur kanske man kan få bra en gammal pickup (toyota då) för under 200k...

OPEL heter Proton i Thailand bara så ni vet.
 
"krister " sa:
NEJ det vill inte jag ha iaf. Inte en bil för det priset, men det är klart om man har tur kanske man kan få bra en gammal pickup (toyota då) för under 200k...

OPEL heter Proton i Thailand bara så ni vet.

Och Opel heter Holden i Australien, ovidkommande egentligen. Men man kan undra varför det märket har olika namn i olika länder? Skäms dom för firmanamnet eller vilken är anledningen? En Opel kommer dock aldrig i min ägo.

Men svärfars Cheva går alldeles utmärkt, jag har inga problem med att köra den.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
868
Anonyma
A
A
Svar
15
Visningar
3 K
anonymous
A
 
Tillbaka
Topp