Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag körde förbi en skylt med namnet på i Ranong och tyckte det var konstigt, och det skulle jag ju kolla upp, men sedan har det legat i glömska tills ikväll.
Jag sökte lite på den och såg på en hög med bilder. Verkar vara en naturskön ö.
Ja, tänk förstagångsresenärer som bestämts sig för något annorlunda och vill till Koh Chaang för att de har kanske någon kompis som är där nere i söder istället för öster och tar en taxi från Bangkok.
-Vi skall till Koh Chaang och så kör han till östra Koh Chaang
Jag körde förbi en skylt med namnet på i Ranong och tyckte det var konstigt, och det skulle jag ju kolla upp, men sedan har det legat i glömska tills ikväll.
Jag sökte lite på den och såg på en hög med bilder. Verkar vara en naturskön ö.
Ja, komma överens var ju svårare förr i tiden med dåliga kommunikationer och så hittade man samma perfekta namn utan att ens veta om varandra. Vi har ju en del exempel i Sverige också, där man måste specificera en ort närmare med kommunnamn eller liknande.
Ja, tänk förstagångsresenärer som bestämts sig för något annorlunda och vill till Koh Chaang för att de har kanske någon kompis som är där nere i söder istället för öster och tar en taxi från Bangkok.
-Vi skall till Koh Chaang och så kör han till östra Koh Chaang
Ja, komma överens var ju svårare förr i tiden med dåliga kommunikationer och så hittade man samma perfekta namn utan att ens veta om varandra. Vi har ju en del exempel i Sverige också, där man måste specificera en ort närmare med kommunnamn eller liknande.
Spånga finns på 5 olika ställen i Sverige iaf har jag för mig. Finns fler också, men vill någon att man ska ge exempel så står det naturligtvis ganska still.
Spånga finns på 5 olika ställen i Sverige iaf har jag för mig. Finns fler också, men vill någon att man ska ge exempel så står det naturligtvis ganska still.
[
Fick tips om den ko Chang du skriver om för 15år sedan av en kille som hade en hamburgerbar på Lanta. Vi ska till Thailand på höstlovet nu och funderar just på den ön. lite meck att ta sig dit dock.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.