Koh Chang

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Har varit i Phuket (Kata Beach) och Koh lanta, gillade båda ställena, men nu hade vi tänkt Koh Chang, i februari -07, har du några erfarenheter där ifrån och kan rekommendera stränder eller hotell eller bara allmän information. Vi åker 2 vuxna och 2 barn 9 och 14 år gamla.
:wai: antigone

A

Anonym

Gäst
de va jag som skev. sorry inga illa ment me å va kort fattad . :nod:
kålla länk jag skika så få du nåra tipps .

A

Anonym

Gäst
hej!
vi kom nyss hem från Koh Chang och kan säga att jag nog aldrig varit på ett bättre ställe, vi bodde på ett hotell som hette Klong Prao Resort, vilket jag tyckte var ett mycket bra val. Det finns både bungalows och vanliga hotellrum att välja mellan. Stranden är fin och det är ett ganska lugnt ställe att bo på. det finns ochså mycket utflykter att välja på. Hotellt ligger också nära white sand beach och kaj bae där man kan handla kläder och äta på fina restauranger mm. För övrigt så är Koh Chang en ö som jag rekomenderar varmt då jag stormtrivdes där! :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
S Koh Chang februari 2020 Thailändskt reseforum 3
R Hyra bostad på Koh Chang Allmänt thailandforum 10
H Buss från bangkok till Koh chang & Buss från Bangkok till Phuket Thailändskt reseforum 14
A Svensk död i drunkningsolycka... Koh Chang Thailändska Nyheter 2
A Koh Chang Allmänt thailandforum 58
P Någon på Koh Chang nu, med en original iPhone 5 laddare? Allmänt thailandforum 4
G Koh Chang ett litet bildspel Allmänt thailandforum 17
G Koh Chang-Phu Quoc med båt? Allmänt thailandforum 1
A koh chang Thailändskt reseforum 35
A elephants on koh chang Thailändsk kultur och traditioner 0
A hyra lägenhet på koh Chang Allmänt thailandforum 0
A Anbefaling av Tannlege på Koh Chang! Thailändskt reseforum 0
A Boende på Koh Chang Thailändskt reseforum 2
A Koh Chang - tjat -igen Thailändskt reseforum 3
A Var på Koh Chang? Thailändskt reseforum 9
T Koh Lanta 2021 Thailändskt reseforum 12
Isan Lover Koh Samui har fått en ny turistattraktion. Koh Samui, Koh Phangan och Koh Tao forum 0
Isan Lover Färja sjönk vid Koh Samui. Thailändska Nyheter 14
Isan Lover Ovanliga rosa delfiner siktade vid Koh Phangan. Thailändska Nyheter 0
Isan Lover På Koh Larn passar man på att köra bort alla sopor nu när Kineserna är borta. Pattaya forum 8
Isan Lover Svin på stranden i Koh Samui. Koh Samui, Koh Phangan och Koh Tao forum 22
nmax Koh Samet Thailändskt reseforum 33
S hotell koh phangan Koh Samui, Koh Phangan och Koh Tao forum 0
Isan Lover Kraftig minskning av antalet turister i år på Koh Samui. Koh Samui, Koh Phangan och Koh Tao forum 58
Isan Lover Fransk pensionär greps på Koh Samui för att ha arbetat utan w.p. Thailändska Nyheter 0
Isan Lover Kraftig minskning av antalet turister på Koh Samui. Koh Samui, Koh Phangan och Koh Tao forum 3
Isan Lover Tysk och hans fru brutalt rånade på Koh Samui. Koh Samui, Koh Phangan och Koh Tao forum 7
Isan Lover Stora problem med sopor på Koh Larn. Thailändska Nyheter 0
Isan Lover Raid mot 18 falangägda hotell på Koh Samui. Expat i Thailand 0
R Koh Kood och Koh Muk Thailändskt reseforum 2
S Koh Kho Khao februari 2019 Thailändskt reseforum 38
Isan Lover Vattenledning mellan Surat-Thani och Koh Samui Koh Samui, Koh Phangan och Koh Tao forum 4
Isan Lover Plastpåsar förbjuds på Koh Samet. Thailändskt reseforum 33
Isan Lover Farliga kubmaneter på Koh Phaa-ngan. Koh Samui, Koh Phangan och Koh Tao forum 14
T Billigast boende Koh lanta? Thailändskt reseforum 14
Isan Lover 90% av kontrollerade hotell på Koh Phi Phi saknade tillstånd. Krabi forum 11
F Taximaffia på Koh Lanta? Allmänt thailandforum 0
H Bangkok till Koh Tao Allmänt thailandforum 23
driftern Snabbaste vägen till Koh Lipe Allmänt thailandforum 5
K Koh Lanta Allmänt thailandforum 0
A Upprensning... Koh Samet Thailändska Nyheter 6
A Inga mer båtar och jetski på stränderna vid Koh Sameth. Rayong och Baan Pae forum 23
P Weekendresa till Koh Samet från Kalasin Thailändskt reseforum 2
A Koh Chaang och Koh Chaang Thailändskt reseforum 18
Lara Croft Lokalbefolkningen försvarar apan som bet 4-åriga ryska pojken på Koh Larn Thailändska Nyheter 2
Lara Croft Thailändsk kvinna överfallen på Koh Larn Thailändska Nyheter 0
M Koh Lipe Thailändskt reseforum 0
B RSS Prawit misstänker Koh Tao-komplott Thailändska Nyheter 1
B Morden på Koh Tao: DNA nyckeln till fällande dom Thailändska Nyheter 0
suriya Koh Tao-offrens familjer kallar bevisen övertygande Allmänt thailandforum 1

Liknande trådar

Topp