kolla här alla klimatskeptiker

 
Miljökonsekvens som tonats ner....
Up in the air or deep in the sea, lubrication is key
1638873957883.png
 
Jag tror på detta. Verkar rimligt. Sen vrider jag upp persiennen

FB_IMG_1638707405984.jpg
Ja nu saknar man skidorna. Var så många år som jag inte hade användning för dem så de var inlämnade till sekond hand. Men att tro att stora delar av Sverige inte skall få snö någon vinter är att drömma. Att det går norrut är klart men att det skall vara på så kort tid är otroligt.
 
Ja nu saknar man skidorna. Var så många år som jag inte hade användning för dem så de var inlämnade till sekond hand. Men att tro att stora delar av Sverige inte skall få snö någon vinter är att drömma. Att det går norrut är klart men att det skall vara på så kort tid är otroligt.
Hawaii har det lite jobbigt nu med vet inte hur långt norr det ligger.
 
Inte för att jag tror särskilt mycket på elbilar men nu visade sig ju att det bara var en elbil som fått problem inte en hel radda som det visats på "vissa" sidor
Jag tror mera på diesel eller vätgas själv skulle jag välja diesel
 
Det är nu 50 år sedan Björn Gillberg i TV visade hur han kunde tvätta sin skjorta m.h.a ett gräddersättningsmedel.
1985 utsåg media Refaat el_Sayed till "Årets Svensk". Bara en vecka senare, samma dag som Refaat el-Sayed fyllde 40 år, kom miljödebattören Björn Gillberg och förstörde allt: el-Sayed hade ingen doktorstitel, påstod Björn. Skräpmedia gav sig på Gillberg för att ljuga, men efter två dagar erkände Refaat el-Sayed. Han dömdes senare till fem års fängelse och satte av tre. Det är bara på en punkt som Björn Gillbergs omdöme kan ifrågasättas - den om kärnkraften. Sent skall syndaren vakna. Björn Gillberg tillhör fortfarande en av mina favoriter.

 
Det är nu 50 år sedan Björn Gillberg i TV visade hur han kunde tvätta sin skjorta m.h.a ett gräddersättningsmedel.
1985 utsåg media Refaat el_Sayed till "Årets Svensk". Bara en vecka senare, samma dag som Refaat el-Sayed fyllde 40 år, kom miljödebattören Björn Gillberg och förstörde allt: el-Sayed hade ingen doktorstitel, påstod Björn. Skräpmedia gav sig på Gillberg för att ljuga, men efter två dagar erkände Refaat el-Sayed. Han dömdes senare till fem års fängelse och satte av tre. Det är bara på en punkt som Björn Gillbergs omdöme kan ifrågasättas - den om kärnkraften. Sent skall syndaren vakna. Björn Gillberg tillhör fortfarande en av mina favoriter.

Hur går det för hans företag?
 
Det är nu 50 år sedan Björn Gillberg i TV visade hur han kunde tvätta sin skjorta m.h.a ett gräddersättningsmedel.
1985 utsåg media Refaat el_Sayed till "Årets Svensk". Bara en vecka senare, samma dag som Refaat el-Sayed fyllde 40 år, kom miljödebattören Björn Gillberg och förstörde allt: el-Sayed hade ingen doktorstitel, påstod Björn. Skräpmedia gav sig på Gillberg för att ljuga, men efter två dagar erkände Refaat el-Sayed. Han dömdes senare till fem års fängelse och satte av tre. Det är bara på en punkt som Björn Gillbergs omdöme kan ifrågasättas - den om kärnkraften. Sent skall syndaren vakna. Björn Gillberg tillhör fortfarande en av mina favoriter.


Hur går det för hans företag?
Ja, hur gick det? Björn Gillberg har inte gett upp.
År 2012 styrdes Sverige av Fredrik Reinfeldt, Maud Olofsson och Jan Björklund. Denna samlade inkompetens satte krokben för att Sverige skulle kunna göra biometanol av skogsavfall. Trots att biometanol inte frigör någon koldioxid infördes en en energi- och koldioxidskatt.
Sverige styrs av EU-Kommissionen och det var därifrån skatten hade sitt ursprung. Skatten hade sitt ursprung i dårhuset i Bryssel - EU-Kommissionen. Istället importeras 85% av biodrivmedlen från Borneo Brasilien mm. Å andra sidan, varför inte skövla regnskogarna så att det svenska skogsavfallet får ligga orört och ruttna????
 
 
 
Tillbaka
Topp