Kommer vi att kunna åka till Thailand över jul?

 
Hej

Ja vi hoppas ju ännu, men ju längre tiden går ju osäkrare känns det ju, det är ju många bitar som ska falla på plats innan en resa med säkerhet kan bli av.

Mvh isan lover
 
1593442472442.png
 
NR 3 Vi som är gifta med Thai får åka även nu , Vi åker alltid privat upp från Suwan till Nong Song Hong , testa före och vid ankomst ok för mig , bara detta med en Covidförsäkring , men det står det inget om vad jag kan se ,, men det har man ju gärna om möjligt
 
NR 3 Vi som är gifta med Thai får åka även nu , Vi åker alltid privat upp från Suwan till Nong Song Hong , testa före och vid ankomst ok för mig , bara detta med en Covidförsäkring , men det står det inget om vad jag kan se ,, men det har man ju gärna om möjligt


Har Du läst dom sista 3 raderna?....
 
Ja, där står det att detta gäller 200 personer/dag , detta har de då baserat på att en del kommer att behöva sitta i karantän och de har bara 200 karantänplatser , Kommer att bli fler när fler karantänplatser blir klara, eller skall alla sitta i karantän , det funkar ju inte , det blir ju på tre dagar 600 i karantän , omöjligt mao, någon som återigen inte tänkt till kanske , inte ovanligt iofs
 
Ja, men skall alla sitta i karantän då , trots negativa tester , lite luddigt detta

Inte för att jag är den bäst lämpade att översätta text, men nog finner jag ut att det är karantän som gäller,
när det finns tillgängliga rum, som förmodligen kommer att debiteras den ankommande gästen,

själv bryr jag mig inte om att komma till Thailand, jag försöker ta mig ut från Thailand...
 
Jag tror på jul i Thailand, om inte annat behöver dom turister. Eventuellt krav på läkarintyg kanske men snart ska vi få testa oss allihopa gratis i Sverige.
 
 

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
2 K
Anonym
A
G
Svar
15
Visningar
10 K
A
H
Svar
71
Visningar
7 K
Hans Svensson
H
M
Svar
0
Visningar
754
Mike t d
M
A
Svar
1
Visningar
1 K
A
A
Svar
1
Visningar
3 K
Anonym
A
A
Svar
7
Visningar
5 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp