Köp och sälj, begagnat i Thsiland.

PanPan

Forumveteran
Var köper och säljer ni begagnat i Thailand?

Kan ju även slänga upp om vi har eller söker nåt begagnat här, kanske någon är intresserad eller söker något.

Själv skall jag sälja av en del hemma nu, har ju sålt på auktion innan men känns inte som auktion i Pattaya är det bästa stället att sälja på nu.
Så får hitta nåt bättre ställe, är det bahtsold som gäller eller vet någon något annat nätställe?
Skall sälja.
Diskmaskin.
Toppmatad tvättmaskin.
Honda pcx 150.
2 x barnvagnar.
Spjälsäng.
Skyddsgrindar för barn (så dom inte ramlar ner för trappen.
Fast först skall jag gå igenom allt, är ju trots allt 8 månader sen man va hemma ;)

Var köper och säljer ni begagnat i Thailand?

Kan ju även slänga upp om vi har eller söker nåt begagnat här, kanske någon är intresserad eller söker något.

Själv skall jag sälja av en del hemma nu, har ju sålt på auktion innan men känns inte som auktion i Pattaya är det bästa stället att sälja på nu.
Så får hitta nåt bättre ställe, är det bahtsold som gäller eller vet någon något annat nätställe?
Skall sälja.
Diskmaskin.
Toppmatad tvättmaskin.
Honda pcx 150.
2 x barnvagnar.
Spjälsäng.
Skyddsgrindar för barn (så dom inte ramlar ner för trappen.
Fast först skall jag gå igenom allt, är ju trots allt 8 månader sen man va hemma ;)
Facebook marketplace används bland annat.
Det som är bra med den är att den är landstäckande och går söka i med distans från din plats.

Facebook marketplace används bland annat.
Det som är bra med den är att den är landstäckande och går söka i med distans från din plats.
Dom hade hemsida marketplace med, det är ju bättre så man kan söka på vad man är intresserad av.
FB är ingen bra plattform för köp och sälj tycker jag.
Nu har jag kommit på mer att sälja som bara står hemma och inte används.
Diskmaskin.
Toppmatad tvättmaskin.
Honda pcx 150.
2 x barnvagnar.
Spjälsäng.
Skyddsgrindar för barn.
Play Station 4.
Nintendo Wii.
Nintendo Switch.
3 hjuling barn cykel.
Fåtölj (Ikea)

Kan ju nästan ha loppmarknad ;)
Skall testa marketplace och bahtsold.

Dom hade hemsida marketplace med, det är ju bättre så man kan söka på vad man är intresserad av.
Diskmaskin.
Toppmatad tvättmaskin.
Honda pcx 150.
2 x barnvagnar.
Spjälsäng.
Skyddsgrindar för barn.
Play Station 4.
Nintendo Wii.
Nintendo Switch.
3 hjuling barn cykel.
Fåtölj (Ikea)

Jag letar runt lite också, men i närtrakten. Behöver en gitarrförstärkare och misstänker det borde stå någon och samla damm i något hus runt här.
Gammgubben skall på ålderns höst försöka lära sig spela gitarr. Keyboard(Orgel) spelade jag som ung.

Jag letar runt lite också, men i närtrakten. Behöver en gitarrförstärkare och misstänker det borde stå någon och samla damm i något hus runt här.
Gammgubben skall på ålderns höst försöka lära sig spela gitarr. Keyboard(Orgel) spelade jag som ung.

Det finns massor av nya prylar som inte kostar fläsk.
Ingen mening att börja med någonting om man inte har vettiga grejer. Intresset försvinner rätt fort med skräp

Diskmaskin.
Toppmatad tvättmaskin.
Honda pcx 150.
2 x barnvagnar.
Spjälsäng.
Skyddsgrindar för barn.
Play Station 4.
Nintendo Wii.
Nintendo Switch.
3 hjuling barn cykel.
Fåtölj (Ikea)

Honda PCX, årsmodell, mil, pris?

Leta runt du man vet inte vad man kan hitta för nostalgiska makapärer ,lycka till

Jaghar även en musiker som kan kolla så du får bra grejer i Gbg
Tack Krister.
Jag har även lämnat de sista sakerna jag hade när jag bodde i Sverige hos min syster.
Jag har inte bestämt mig för hur mycket av det jag skall ta hit.
Tar jag allt, lär det bli några pallar med krage, men det ser jag inte som ett alternativ just nu.
Inte så mycket värde i det att det är vits frakta det.
Som jag säger, vi får se. Jag återkommer om det blir aktuellt.

Diskmaskin.
Toppmatad tvättmaskin.
Honda pcx 150.
2 x barnvagnar.
Spjälsäng.
Skyddsgrindar för barn.
Play Station 4.
Nintendo Wii.
Nintendo Switch.
3 hjuling barn cykel.
Fåtölj (Ikea)

Skall du verkligen göra dig av med spelen, grabben såg sitt gamla Wii U nu när vi flyttade, kopplade in det igen, nu har han och kompisarna ” nostalgi ” stunder med mario cart, skylanders och wii sport.
Även jag kör en pingismatcher eller en runda bowling med dem ibland

Skall du verkligen göra dig av med spelen, grabben såg sitt gamla Wii U nu när vi flyttade, kopplade in det igen, nu har han och kompisarna ” nostalgi ” stunder med mario cart, skylanders och wii sport.
Även jag kör en pingismatcher eller en runda bowling med dem ibland
PS4 och wii står inkopplade på hans rum utan att någon spelar på dom.
Han spelar på datorn, på telefon och nintendo switch.
Jag spelar bara på datorn, mitt nintendo switch tänkte jag kanske sälja, vi har varsitt.
Vi har 5st tv-spelskonsoler hemma och 4st datorer ;).
Ingen som kommer märka ens väl om jag säljer några ;)

Senast ändrad:

Liknande trådar

G
Svar
6
Visningar
2 K
marias
M
A
Svar
6