Kopa PSP i Thailand?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Hej,
jag har snurrat runt halva (naja) Thailand i jakt pa en PSP (Play station portable), men hittar inte nagon nagon stans. Jag misstanker att det finns att kopa atminstone nagonstans i BKKs morka djungler. Sa.. ar det nagon som vet var man kan kopa PSP i Thailand? (Garna i norr dessutom, da jag helst undviker BKK sa langt det gar.. :D)

Ha det bast, alla.

Hej, :)

Jag skulle rekomendera dig ett besök på Pantip Plaza i Bangkok.
Det är ett 5 våningar högt shoppingcenter som bara har elektronik, så där bör du kunna hitta det du söker.
Har tyvärr ingen adress just nu,men det är bara att ta en taxi så hittar du.

//J :wai:

Hej,
tack for svaret. Fast otroligt eller ej sag jag faktistk ingen PSP nar jag var dar for nagon manad sedan. Det var dock innan jag snoade pa att jag Maste ha en, sa min blick kan ha missat. Lite jobbigt att ta sig ner fran chiang mai for att chansa pa att det kanske finns dock :/

Har ej haft ögonen öppna efter PSP men sett mängder av Nintendo prylar. Men har du tänkt köpa PSP här för att det kanske är billigt så är det nog ej fallet. Bättre på hemma plan via webben.

Tack for all hjalp!
Hittade tillslut pa Airport Plaza i chiang mai. Men som janptr sager var det dyrare an i sverige (11000bht mot 1800sek), och for dyrt for min smak. Men jag ger inte upp, utan kor pa ebay i stallet. Da kommer foljdfragan: hur far man ett vardefullt paket levererat till Thailand utan att det "kommer bort" pa vagen? Hur palitlig ar posten? Ovriga fraktforetag? Tips/ideer?

Tack.
// momo. Som aldrig vet nar det ar dags att ge upp :D

Oj det hade varit lätt för mig personligen då det dagligen anländer folk jag känner på ett eller annat sätt:) Själv hade jag ej anlitat någon typ av frakt med post etc då man ej kan vara säker på hur det kan hanteras på vägen. Hade jag kunnat övertala dig till en DS så hade jag kunnat ge dig riktigt bra tips hur du kan köpa vilket spel som helst för 100 Baht!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

L
Svar
2
Visningar
2 K

Tillbaka
Topp