Längd och vikt

 
BMI 23

Betyder att du en normal BMI. :wai:
Din idealvikt är: 67,22 (Suck, finns en del att ta i :'( )
Den övre gränsen är: 77,41
Den nedre gränsen är: 57,31

Beräkna BMI - BMI räknare - Räkna ut ditt BMI (Body Mass Index), Räkna ut fettprocent, Räkna ut idealvikt, Räkna ut kaloribehov - BMI räknare från bmiraknaren.se
------------------------------------------------------

@ Berra
Ditt BMI är : 34,72 :oops:

Överviktig, fetma klass 1.
Din idealvikt är: 68,75
Den övre gränsen är: 79,18
Den nedre gränsen är: 58,62

Rätt ok BMI för min del.
Jag har aldrig varit över gränsen.
Däremot har jag varit under gränsen.
Jag vågar inte direkt påstå att det kan vara någon idealvikt, men inte helt tokig vikt.
Vid längre tids träning brukar jag toppa på 84kg.
75kg är nog rätt lagom för mig om jag byter några kg med fett mot några kg med muskler.

”Ditt BMI är :22,74Betyder att du en normal BMI.Din idealvikt är: 73,47Den övre gränsen är: 84,61Den nedre gränsen är: 62,63”
 
Rätt ok BMI för min del.

”Ditt BMI är :22,74 Betyder att du en normal BMI.
Din idealvikt är: 73,47
Den övre gränsen är: 84,61 Den nedre gränsen är: 62,63”

Ser bra ut; trodde du hade Pontas siffror, men utan musklerna, vilket inte hade varit så bra.

PS
Skulle vara spännande att få ta del av vilka regler du tillämpar vid avrundning. ;)
 
Ser bra ut; trodde du hade Pontas siffror, men utan musklerna, vilket inte hade varit så bra.

PS
Skulle vara spännande att få ta del av vilka regler du tillämpar vid avrundning. ;)

Närmaste 100-tal. Ibland kan jag tillämpa 100-tal uppåt eller neråt, beroende på vad som passar mig bäst för tillfället.

Vid tillfällen där jag inte vet hur jag ska göra så kontaktar jag Sveriges avrundningsexperter, nämligen ICA. Det var nog dom som uppfann avrundningen.
 
Bara för att vi inte träffats så betyder det inte att jag inte vet vem du är.
Visst är det skämt, men din humor är nog den bedrövligaste humorn jag har stött på.

Jag gissar att du inte vet ett skit om mig
Gissa på du och när det handlar om humor har du noll koll bara skriver om hur duktig du är att fota golv. Väldigt god
humor Ha ha. helt klart vet jag vem du är men så What. det har inget med forumet att göra
 
Gissa på du och när det handlar om humor har du noll koll bara skriver om hur duktig du är att fota golv. Väldigt god
humor Ha ha. helt klart vet jag vem du är men så What. det har inget med forumet att göra

Du har ingen aning om vem jag är eller var jag bor.

Då din förståelse är att jag tycker att jag är duktig på att fota golv, så framgår verkligen din intelligens...eller brist på intelligens.

Även du själv bör väl ha förstått att du inte är den skarpaste kniven i lådan.
 
BMI 23

Betyder att du en normal BMI. :wai:
Din idealvikt är: 67,22 (Suck, finns en del att ta i :'( )
Den övre gränsen är: 77,41
Den nedre gränsen är: 57,31

Beräkna BMI - BMI räknare - Räkna ut ditt BMI (Body Mass Index), Räkna ut fettprocent, Räkna ut idealvikt, Räkna ut kaloribehov - BMI räknare från bmiraknaren.se
------------------------------------------------------

@ Berra
Ditt BMI är : 34,72 :oops:

Överviktig, fetma klass 1.
Din idealvikt är: 68,75
Den övre gränsen är: 79,18
Den nedre gränsen är: 58,62
Ligger över övre gränsen, är jag överviktig då eller bara lite viktig?
 
Du har ingen aning om vem jag är eller var jag bor.

Då din förståelse är att jag tycker att jag är duktig på att fota golv, så framgår verkligen din intelligens...eller brist på intelligens.

Även du själv bör väl ha förstått att du inte är den skarpaste kniven i lådan.
Alla mina knivar i lådan är skarpa för jag har vässat dom själv. Har du provat vässa en kniv eller göra nåt tekniskt
i ditt liv. Tror inte du ens kan starta gräsklipparn du har, tror att du har tur du har din fru
 
Ligger över övre gränsen, är jag överviktig då eller bara lite viktig?

Kör du hårt på gymmet så är du nog bara viktig! :cool:

Gör "häxtestet"; ta ett djupt andetag och ställ dig i givakt på djupt vatten - sjunker du (med högt BMI) så är du säkert "viktig" för det motsatta könet. ;)
 
Alla mina knivar i lådan är skarpa för jag har vässat dom själv. Har du provat vässa en kniv eller göra nåt tekniskt
i ditt liv. Tror inte du ens kan starta gräsklipparn du har, tror att du har tur du har din fru

Har gjort mer än vad du har åstadkommit och dessutom på halva tiden.
Se nu till och tälj någon trägubben till frun, hon fyller snart år.
 
Ser bra ut; trodde du hade Pontas siffror, men utan musklerna, vilket inte hade varit så bra.

PS
Skulle vara spännande att få ta del av vilka regler du tillämpar vid avrundning. ;)
BMI kan inte ses som en garanti för bedömning av rätt vikt /övervikt utan att ta med andra faktorer som kroppsbyggnad /muckelmassa etc , enligt den skall jag vara överviktig , men har kanske max fem kilo för mycket , handlar om muskelmassa , kör man mycket gym så väger du oftast mer tack vare detta, jag har vägt mellan 92 kilo och dagens 98 kilo hela livet , även när jag var fulltränad 30 åring så vägde jag 92 kilo7186 cm ,, (krympt en cm ):'(
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp