Länkar och signaturer

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
K

kaipersson

Gäst
Hej !

Detta avsnitt som följer är kopierat från bloggen den 6/1 2008 på min hemsida http://kaipersson.spaces.live.com

Fick ett mail igår från CHAI MAI, ett Svensk-Thailändskt lexikon med forum om Thailand. Man undrade om jag kunde hjälpa till att göra sidan känd, lägga in små symboler för deras sida i min sida. Den fanns redan i mina listor med länkar längst ner men jag ska givetvis göra vad jag kan för att göra reklam för CHAI MAI - en jättebra sida med många bra och lärorika inlägg, recept mm. I forum där inläggen finns hittade jag länken till SIAM TV och lärde mej att man kan se eller lyssna till 36 TV- och radiokanaler via Internet! Via parabolen har jag bara 2, THAI GLOBAL och DMC. Ett hyfsat bredband är ett måste annars "buffras" det för ofta och bilden hänger sig.

Måste man ha TV-licens ifall man går över till Internetsänd TV ??? Tror det har varit uppe till prövning, men är ej säker- jag har inget TV-kort i datorn, så ??? Hur stor datorskärm kan man ha utan att den kallas TV? 42" widescreen- blir det för stort?

Det är väl bäst att jag slutar här innan ni tror att han inte har "alla hönsen himma"( om inte den tanken redan har smugit sig på er- hmm).

ALLTSÅ: Kolla CHAI MAIs sida, länken finns i listan under "CHAI MAI" samt i "Lexikon och språkkurser i Thai", i båda finns även ett interaktivt Thailändskt tangentbord!

Gå sen in och kolla SIAM TV och se Thailändsk TV eller lyssna på Thailändska radiostationer, länkarna hittar du i listorna "Thailändsk TV via Internet" eller "Thailändsk Radio via Internet" längst ner. -(slut på blogginlägget)

Signaturerna i form av koder kommer jag att lägga in snarast.

Hälsningar

Kai

Fin hemsida du har kai och ett stort stort tack till dig för länken!!! :wai:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

K
Svar
2
Visningar
1 K
R