Läser ni böcker fortfarande?

 
Här är en av Harlan Coben.

15789715159312047237741282039623.jpg
15789718919683251387306757973366.jpg
 
Senast ändrad:
Efter mycket om och men, nu är den äntligen i mina händer.
Tog en jäkla tid att leta och hitta vem som var förläggare och vem kunde sälja boken och i det
här fallet då var det, Adlibris som hade denna på hyllan..

IMG_20200616_181429.jpg
IMG_20200616_181457.jpg


Sicka minnen, tillbaka till barndomen, 55555!!
Detta är del 2, jag har tyvärr inte kunnat hitta ettan och Adlibris har bara denna.
 
Senast ändrad:
Läser ganska mycket. Väldigt blandad konfekt.... exv Bertil Lintners "Thailands historia" - intressant och inte alls torr. En annan genre.....böcker av Jeffrey Archer..... Den författaren gillas även av en viss Stefan holm :)
 
Jag har blivit lat o lyssnar på ljudböcker.
Man får sina favoriter inte bara bland författare även ibland uppläsare.Tomas Bolme är en utav mina favorituppläsare.Tar gärna emot tips om era favoriter.
 
Då var den andra boken hittad och beställd, så nu är man snart en stolt ägare till bägge James Fjong.
Under letandet av dessa har det framkommit att dessa finns till utlåning av vissa bibliotek i Sveriges långa land, så om ni inte vill lägga ut kostnad för inköp så traska iväg till biblioteket och låna dessa och önska er tillbaka till ungdomen..

Screenshot_20200710-193000.png


Enl. Di lärde så ska dessa läsas om och om igen, tills ögonen faller ur sina socklar.
Båda tillsammans blir närmare ca. 1000 sidor av nöje, isch, jävelberg och YNF...
 

Rekommenderas starkt! Har givit mig en del förståelse om varför världen ser ut som den gör.

Puh jag läste på fel inlägg och trodde ett tag att det var James Fjong böckerna som gav förståelse varför världen ser ut som den gör.

SYSTERN
 
Wolf Hall serien om Thomas Cromwell kan rekommenderas.

Författare är Hilary Mantel.

Handlar om Cromwells förhållande till Henrik den åttonde. Han som avrättade tre av sina fruar.

STT
 
Vad gjorde han med dom andra?

Dom andra tre skonade han.

Den första hustrun Catherine of Aragon förvisade han till ett slott i norra England där hon sattes i husarrest.

Jane Seymor dog i barnsäng och den sista av dom 6 fruarna fick faktiskt leva. Hon var 10 år äldre än konungen själv. Hon hette Catherine Parr.

Dom som miste huvudet var Anne Boleyn för att hon inte kunde ge honom några söner.

Sen var det Catherine Howard som var 20 år yngre än konungen och som han tog på bar gärning när hon var otrogen med en yngre man.

Finns en bra serie på netflix om detta som heter The Tudors.

STT
 
 

Liknande trådar

H
Svar
2
Visningar
2 K
H
B
Svar
64
Visningar
7 K
N
 
Tillbaka
Topp