Läser ni böcker nu förtiden?

Glimten

Forumveteran
Läser ni några böcker nu förtiden?
Laddade ner storytel för att se vad dom har för ljudböcker

När jag hinner läser jag gärna, blir dock väldigt lite tyvärr numera.
Själv är det böcker som gäller, ljudböcker blir inte samma tycker jag.

Själv tänkte jag prova lite med ljudböcker och se om det är någonting, men det finbs ju en del att välja på och sen så vill man kanske inte lyssna på någon med en tråkig röst

Japp jag läser böcker men jag lyssnar inte på ljudböcker, har försökt lyssna på ljudbok 2 gånger men som @NilsG säger blir inte samma sak och ha någon som läser högt för en.
Så japp bok i pappersformat läser jag lite av för det mesta varje dag.

Läser böcker på plattan som man många gånger kan ladda ner från biblioteket gratis. Ljudböcker har jag svårt för.

Eftersom jag bor i Isaan och det finns inget att göra här;) så läser jag mycket. Jag lysnar inte på ljudböcker har aldrig provat, gillar min egen röst:D:rolleyes:

Här läser vi böcker, nu till vår o sommar blir det ännu mer. Ljudböcker hoppar vi över.

Jag lyssnade igår lite medans jag kollade efter någon bok, vilken tråkigt röst, det var nästan som man somnade

Jag lyssnade igår lite medans jag kollade efter någon bok, vilken tråkigt röst, det var nästan som man somnade
Ja det som är risken, kommer ihåg att jag blev bara irriterad på berättar rösten när jag skulle testa ljudbok så la ner den biten ;)
Nä bättre med pappersformat eller på läsplatta/tablet.
Jag hade på tabletten ett tag fast problemet var ju att då växlade man mellan bok och nätet (tex. gick in här och kikade hela tiden, är ju nyfiken) så blev avbrott hela tiden ;)

Själv är jag oerhört okultiverad och har nog inte läst en bok sedan någon tvingade mig till det på högstadiet.

Ibland funderar jag på att köpa en bok eller två, men det blir liksom aldrig av.

Själv är jag oerhört okultiverad och har nog inte läst en bok sedan någon tvingade mig till det på högstadiet.

Ibland funderar jag på att köpa en bok eller två, men det blir liksom aldrig av.
Nä, själv brukar jag inte köpa någon bok för att läsa i hängmattan eller på stranden eller var man nu är

Snart dags att gå ner och plantera lite grönsaker och lyssna till sin egen röst i telefonen i form av några ljudfiler som jag spelat in med jämna mellanrum. Ljudfilerna är i mitt fall språkfiler

Tillbaka
Topp