Låtar du älskar att lyssna på.

Acke

Forumräv
Har letat efter den videon sedan förra gången låten dök upp.
Den är spårlöst borta från youtube
Ja, det verkar som om SNL har sett till att allt deras material är borta. Man får tyvärr nöja sig med sådant här om man vill avnjuta de odödliga kommentarerna ...

CW är väl mer känd som "The Bruce Dickenson" än vad sångaren i Iron Maiden är. :D

PanPan

Forumveteran
Wind of Change är nog fortsatt förbjuden här märkte man igår.
Byborna dansa men kom in militär folk stäng ner den låten (wind of change)
Sen har svågern kört sönder framskärmen.
Var lugnt men sen fick dom väl farangpengar tänk, så jag var påväg till huset för ett ärligt slagsmål men ble tjurrus och och en hög som kom springande.
Hade ju inte tänkt boxas men lärt mig hur dom backar...

Senast ändrad:

PanPan

Forumveteran
Men Scorpions wind of change stängde dom ner direkt igår.
Var ju förbjuden se på youtube ett tag här nere och ses på YT som hot.

Johan78

Aktiv medlem
Då tar vi en till låt som snurrar då.

Och ja en del förstår jag av alla dessa Thailåtar jag länkar då jag faktiskt lärt mig en del Thai sen tidigare...
Jag ska inte påstå att Tagalog är ett vackert språk då jag har svårt att lära mig det och även svårt att lyssna på det men Thai är en helt annan sak.
Sen första gången jag hörde det så är det nåt som fångat mitt intresse, men då flickvännen är just Pinay så thai används inte längre i mitt liv.
Men Musiken kommer jag alltid att gilla och föredra språkmässigt.
Jag tappar hela tiden när det gäller att prata det men jag förstår när andra pratar om dom pratar lite lugnt. Inte allt men tillräckligt för att höra mycket roligt till och från.

stef@n

Forumräv
Då tar vi en till låt som snurrar då.

Och ja en del förstår jag av alla dessa Thailåtar jag länkar då jag faktiskt lärt mig en del Thai sen tidigare...
Jag ska inte påstå att Tagalog är ett vackert språk då jag har svårt att lära mig det och även svårt att lyssna på det men Thai är en helt annan sak.
Sen första gången jag hörde det så är det nåt som fångat mitt intresse, men då flickvännen är just Pinay så thai används inte längre i mitt liv.
Men Musiken kommer jag alltid att gilla och föredra språkmässigt.
Jag tappar hela tiden när det gäller att prata det men jag förstår när andra pratar om dom pratar lite lugnt. Inte allt men tillräckligt för att höra mycket roligt till och från.
Tycker att den här filippinlåten lätt knäpper thailåtar på näsan, spelades mycket på diskoteken i Manila och Sabang Beach sent 80 och början av 90-talet.
Full volym och sjung med så grannarna ringer till blomkvistarna.

Johan78

Aktiv medlem
Tycker att den här filippinlåten lätt knäpper thailåtar på näsan, spelades mycket på diskoteken i Manila och Sabang Beach sent 80 och början av 90-talet.
Full volym och sjung med så grannarna ringer till blomkvistarna.

Den har jag aldrig lyssnat på så den ska jag nu höja högtalarna till och se vad jag tycker om.

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
1 K
A
G
Svar
0
Visningar
861