Låtar du älskar att lyssna på.

 
Morsan hävdade att hon hade en fling med en av killarna i bandet efter deras uppträdande i folkparken i Halmstad. Vet inte hur mycket sanning den var men hon hade ett foto av dom med dedicerad signatur från dom alla. Morsan var ju en "flicka från småland", dessutom född i USA så det kanske ligger lite sanning i det. Bandet turnerade ett antal år i svenska folkparker och sjöng in ett antal svenska låtar som "flickorna i småland" och "Rosen"
 

Lyssna gärna till slutet. Tänkvärda ord där! :cool:
Länken fungerar tyvärr inte
Konstigt, jag tryckte nu och det funkade. Man måste nog vara skåning för att den skall funka. ;)
Fungerar inte för mig heller i varken mobil eller dator, när jag trycker på den svarta pilen kommer det upp flera stycken Youtubeklipp.
20230124_134820.jpg
 
Gåshud varje gång. Älskar man Sverige så... En fantastisk översättning av Mikael Wiehe.

Jag kan inte se denna heller

Den länk som man klickar på är
1674609110411.png
och pekar alltså inte på en enskild video utan på en generell artikel thaisnack.se

Vet inte om du kopierar länken uppe i adressfältet i Youtube eller och du får inlänken på ett annat sätt ?
 
K
Jag kan inte se denna heller

Den länk som man klickar på är
1674609110411.png
och pekar alltså inte på en enskild video utan på en generell artikel thaisnack.se

Vet inte om du kopierar länken uppe i adressfältet i Youtube eller och du får inlänken på ett annat sätt ?
Kopierar direkt från Youtube. Konstigt att du har problem med detta, du verkar vara ensam om detta problem. Eller gäller det någon annan också?
 
K

Kopierar direkt från Youtube. Konstigt att du har problem med detta, du verkar vara ensam om detta problem. Eller gäller det någon annan också?
Ja det verkar bara vara jag och det är bara vissa av dina länkningar till video:s som är problemet dessutom. En del fungerar och jag tror bara detb är senaste dagarna problemet uppstått

Andras länkar funkar dessutom

Så här ser det ut för mig
1674629913812.png
 
Ja det verkar bara vara jag och det är bara vissa av dina länkningar till video:s som är problemet dessutom. En del fungerar och jag tror bara detb är senaste dagarna problemet uppstått

Andras länkar funkar dessutom

Så här ser det ut för mig
1674629913812.png
Konstigt, fattar inte varför. Synd för jag tycker låten är fin, översättning av "This land is your land, this land is my land".
 
Blir exakt samma fel i min mobil så det måste vara på forumets sida det är fel och inte min eftersom dator med flera olika webläsare och mobilen ger samma fel.
 
 

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
2 K
A
G
Svar
0
Visningar
1 K
glimten66
G
A
Svar
2
Visningar
2 K
Anonymius
A
 
Tillbaka
Topp