Låtar du hatar att lyssna på!

Jag hatar tango och sången Iltatuulenviesti (är väl typ kvällsbris meddelande i översättning). Jag fick höra dessa från radion i tid otid i Finland :mad::sick::mad:. Jag är inte heller någon vän av skrikiga obegripliga vrålanden som kallas till sång, heavy metall, rap mm :mad:. Dock är smak och tycke olika hos lyssnare av musik.

In the army now status quo hatar jag.
När vi träna kickboxning när jag var ung kändes det som den låten gick på repeat, hela tiden på uppvärmning spela dom den låten konstant, hatar den. Så sönder lyssnad.

När vi träna kickboxning när jag var ung kändes det som den låten gick på repeat, hela tiden på uppvärmning spela dom den låten konstant, hatar den. Så sönder lyssnad.
SQ är en favoritgrupp, men jag fastnade för originalet med Bolland Bolland när det begav sig.

Den här såzzesången är rätt ruskig:

Ja Status har ju gjort 100 låtar som är bättre än den. Det är som när Ulf Lundell spelas på radion så spelas nästan alltid den där förbannade Öppna Landskap och han har ju spelat in massor med låtar som är bättre.

Tillbaka
Topp