Liite resor

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Resan till thailand är planerad. Men det finns nästan inga resor alls.
Är det många som far till thailand nu eller? Någon som vet nån bra sida att beställa biljetter på kanske?
Nä, jag blir bara allmänt irriterad! :thumbsdown: :nod:

hej

Jag brukar vända mig till odenresor i göteborg eller stockholm. de är väldigt bra och serviceminded. de brukar också ligga bra till i pris. vi åker till thailand i februari och i juni. i juni håller vi till på östra sidan, typ koh samui, koh samet etc. eftersom det då är tider för monsunvindar på västra sidan av thailand.

här är odenresors hemsida

www.odenresor.se

tack för tipset. :) Är inne och kollar lite grann där nu och dom verkar ha billiga resor. Men en fråga, Hur är det att åka med thai air när man köper en ekonomibiljett? är det trångt och allmänt jobbigt eller?

absolut inte. vi har åkt med thai många ggr och det är ett jättebra resebolag. det enda är att man inte har egen tv i sätet framför som en del bolag har ex. british airways etc.

marianne

Okej, jag hade bara hört att ekonomi planen inte var så roliga att åka.
Sen vill man ju såklart åka ganska skönt, det är ju iaf 13h och då vill man ju inte åka trångt.

Hej vill bara forttsätta lite på det som marianne svarade.vi åker alltid economy med thai och för oss har det aldrig varit ngt problem.Bra med plats för benen,jag är 181 cm lång,bra service.Inget stök och bök så du kan lungt boka economy.Lycka till med resan. :nod: :wai:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp