Lite från vårat boende i Sverige vore kul .samt vad vi gör här under sommaren

 
A

Anonym

Gäst
Dagens skogspromenad , lite tuffare terräng idag , måste få upp konditionen inför septembers tuffa fjälljakt . efter en timme i rask takt i skogsterräng. Frugan kan inte ge fn i att fota , typiskt Thai

IMG_20180815_135735146[1].jpg
 
Hej

Själv jobbar jag på kommunen under sommarhalvåret, vi är ett gott gäng som sköter allt ifrån parker, badplatser, bryggor, lekparker, idrottsplatser, skolor, vandringsleder och ålderdomshem m.m.

Nu har jag 1.5 månad kvar sen är jag ledig i 6 månader, då blir det hummerfiske, lite byggprojekt och tid för familj och vänner, sommaren är ganska hektisk för mig, förutom att jag jobbar då så får vi många besök ifrån släkt och vänner, vi hyr ju huset veckovis och träffar många nya bekantskaper där, sen har vi ju grönytor att sköta både hemma på tomten och på två platser vid havet, samt att jag har hand om några fastigheter åt andra på ön också.

Sen är jag ju en av tränarna i ortens fotbollsklubb där vi har hand om 9-10 åringarna, min son är med där också, vi tränar en dag per vecka 1.5 Tim sen har vi match i stort sett varje helg, vi körde första passet igår med match mella ledare-föräldrar och barnen, var hur kul som helst men man märkte att det hade varit uppehåll nu på sommarlovet.

1534342869841.jpeg

Här jag och lillpojken efter träning med fotbollslaget och en extra löprunda efteråt på ön.

1534343053948.jpeg

Här är vi uppe på kynnefjäll och badar i en älv.

Mvh isan lover
 
Dagens skogspromenad , lite tuffare terräng idag , måste få upp konditionen inför septembers tuffa fjälljakt . efter en timme i rask takt i skogsterräng. Frugan kan inte ge fn i att fota , typiskt Thai

IMG_20180815_135735146[1].jpg
Jo, du är precis så som jag föreställt dig;)
 
Dagens skogspromenad , lite tuffare terräng idag , måste få upp konditionen inför septembers tuffa fjälljakt . efter en timme i rask takt i skogsterräng. Frugan kan inte ge fn i att fota , typiskt Thai

IMG_20180815_135735146[1].jpg
hehe..., @Phonta fin bild men jag skulle kunna fylla hela detta forum om den bilden:);)
 
 

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
2 K
A
J
Svar
9
Visningar
3 K
janneungern
J
I
Svar
4
Visningar
2 K
A
T
Svar
9
Visningar
5 K
Anonym
A
K
Svar
2
Visningar
2 K
kajsa
K
I
Svar
1
Visningar
3 K
A
A
Svar
2
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp