Loi Kra Tong

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
har i phuket och pa koh lanta firar man loi kratong i morgon den 12 november tyvarr for da aker vi hem sa vi missar festen i ar.

marianne

Just nu är tjejen på Loi kra tong fest och är väldigt uppklädd. Jag längtar tills hon kommer online om ca 1 timma så jag får se och höra allt som hänt.
Men nästa år ska jag vara där live har jag lovat till 100%.
Endast dödsfall kan hindra mig.

Tackar, och det är en av orsakerna till att jag drar till Norge i dagarna och jobbar så jag har råd att fara till Thailand åtminstone 4ggr per år och hon hit emellanåt.
på tal om det, du jobbar ju inom sjukvården, har du varit i Norge eller tänkt åka dit???
som jag ser det finns det ingen orsak att jobba nå mer i fattiga sverige pga den värdelösa lönesättningen samt arbetsförhållanden som gäller nu.
så hellre jobbar jag i norge för 3 dubbel lön till mindre jobb och kan ha semester oftare och njuta mer av vad livet har att erbjuda istället för att slava för landstingsdirektörer.

hej

nej, jag har inte tänkt på att sticka till norge och jobba. jag trivs så bra på mitt jobb och är väl lite inskränkt. hade jag varit lite yngre eller inte haft familj med hemmavarande barn så kanske man hade gjort det. helt klart är ju att det har sina fördelar eller hur?
pengar är nödvändigt för att kunna resa och möjlighet att kunna ta ut ledig tid likaså.

marianne

wow har uppsla loy krahtong varje år ?? det måste jag gå på nästa år isf :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp